דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לממש אפשרויות?

מתי כדאי לממש אפשרויות?

מתי כדאי לממש אפשרויות?

מהן אפשרויות?

אפשרויות מוגדרות

אופציות הן חוזים המקנים למחזיק את הזכות, אך לא את החובה, לקנות או למכור נייר ערך במחיר קבוע מראש בתוך פרק זמן מסוים. כאשר המחזיק מממש את האופציה, הוא קונה או מוכר את נייר הערך הבסיסי במחיר שנקבע מראש.

מתי כדאי לממש אפשרויות?

אפשרויות אימון: היסודות

ההחלטה למימוש אופציה צריכה להתבסס על מספר גורמים, לרבות מחיר השוק הנוכחי של נייר הערך הבסיסי, מחיר המימוש של האופציה ומשך הזמן שנותר עד לפקיעת האופציה. ככלל, אם מחיר השוק של נייר הערך הבסיסי גבוה ממחיר המימוש של האופציה, אזי זה עשוי להיות מועיל לממש את האופציה.

סיכונים ותגמולים של אפשרויות מימוש

מימוש אופציה יכול להיות החלטה מסוכנת, שכן אין ערובה שמחיר השוק של נייר הערך הבסיסי יישאר גבוה ממחיר המימוש של האופציה. בנוסף, אם האופציה לא תמומש לפני פקיעתה, המחזיק יאבד את הזכות לקנות או למכור את נייר הערך הבסיסי במחיר שנקבע מראש.

השלכות מס של מימוש אפשרויות

בעת מימוש אופציה, המחזיק עשוי להיות חייב במסים. בהתאם לסוג האופציה, המחזיק עשוי להידרש לשלם מסים על ההפרש בין מחיר המימוש של האופציה למחיר השוק של נייר הערך הבסיסי.

מתי להתאמן אפשרויות

מימוש אפשרויות היא החלטה מורכבת ודורשת שיקול דעת מדוקדק. על המשקיעים לשקול את מחיר השוק הנוכחי של נייר הערך הבסיסי, מחיר המימוש של האופציה, משך הזמן שנותר עד לפקיעת האופציה, ואת הסיכונים והתשואות הפוטנציאליים של מימוש האופציה. בנוסף, על המשקיעים להיות מודעים להשלכות המס האפשריות של מימוש אופציה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן