דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי ללכת למגדל אייפל?

מתי כדאי ללכת למגדל אייפל?

מתי כדאי ללכת למגדל אייפל?

מבוא

מגדל אייפל הוא אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר בעולם. זהו אתר חובה לכל מי שמבקר בפריז, וקל להבין מדוע. המגדל ניצב גבוה וגאה, עם הפרזול המורכב והנופים המדהימים של העיר. אבל מתי הזמן הטוב ביותר לבקר במגדל אייפל?

נושאים קשורים:

 

מתי ללכת

הזמן הטוב ביותר לבקר במגדל אייפל הוא בחודשי הקיץ, מיוני עד אוגוסט. זה הזמן שבו מזג האוויר הכי חם והימים ארוכים ביותר. גם המגדל פתוח עד מאוחר, כך שתוכלו ליהנות מנופי העיר בלילה. עם זאת, חודשי הקיץ יכולים להיות גם העמוסים ביותר, ולכן עדיף לתכנן את הביקור מראש.

שעות פעילות

מגדל אייפל פתוח בכל ימות השנה, למעט חגים מסוימים. השעות משתנות בהתאם לעונה, אך בדרך כלל, המגדל פתוח מ-9:30 עד 23:30 מאפריל עד ספטמבר, ומ-9:30 עד 22:30 מאוקטובר עד מרץ. חשוב לציין שהמעלית האחרונה למעלה היא 30 דקות לפני שעת הסגירה.

איך להגיע לשם

מגדל אייפל ממוקם בלב פריז, בשאנז דה מארס. הדרך הטובה ביותר להגיע לשם היא לקחת את המטרו. תחנות המטרו הקרובות ביותר הן ביר-הקים וטרוקדרו. אתה יכול גם לקחת את האוטובוס, או אם אתה מעדיף, אתה יכול ללכת ברגל. המגדל נמצא במרחק של 20 דקות הליכה מהלובר ו-30 דקות הליכה מהשאנז אליזה.

סיכום

מגדל אייפל הוא ציון דרך איקוני שאמור להיות ברשימת הדליים של כולם. הזמן הטוב ביותר לביקור הוא בחודשי הקיץ, כאשר הימים ארוכים ביותר ומזג האוויר החם ביותר. המגדל פתוח בכל ימות השנה, למעט חגים מסוימים, והשעות משתנות בהתאם לעונה. הדרך הטובה ביותר להגיע לשם היא בנסיעה במטרו, באוטובוס או בהליכה. עם קצת תכנון, תוכלו להפיק את המרב מהביקור שלכם במגדל אייפל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן