דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי ללכת לים המלח?

מתי כדאי ללכת לים המלח?

מתי כדאי ללכת לים המלח?

מהו ים המלח?

גוף מים ייחודי

ים המלח הוא אגם מלח השוכן בבקעת הירדן, בין ישראל לירדן. זוהי הנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ, בגובה 1,388 רגל מתחת לפני הים. ים המלח הוא גוף מים ייחודי, עם רמת מליחות של 33.7%, מה שהופך אותו למלוח פי 8.6 מהאוקיינוס. זה לא מאפשר לשום דג או חיים מימיים לשרוד בים המלח.

מה מייחד את ים המלח?

היתרונות של ים המלח

ים המלח ידוע בסגולותיו הטיפוליות והמרפאות. הריכוז הגבוה של מינרלים, כגון מגנזיום, סידן ואשלגן, הופך אותו ליעד פופולרי עבור אנשים המעוניינים לשפר את בריאותם ורווחתם. ים המלח ידוע גם בבוץ השחור שלו, שאומרים שיש לו תכונות ריפוי וקילוף.

מתי הזמן הטוב ביותר לבקר בים המלח?

תנאי מזג האוויר האידיאליים

הזמן הטוב ביותר לבקר בים המלח הוא בחודשי האביב והסתיו, כאשר הטמפרטורות מתונות והאוויר יבש. חודשי הקיץ יכולים להיות חמים ולחים במיוחד, בעוד חודשי החורף יכולים להיות קרים ורטובים. הזמן הטוב ביותר לבקר בים המלח הוא בין מרץ למאי, או בין אוקטובר לנובמבר.

אילו פעילויות אפשר לעשות בים המלח?

חקור את הנוף הייחודי

ים המלח הוא יעד ייחודי עם מגוון פעילויות ליהנות ממנו. המבקרים יכולים לטבול במים המלוחים ולחוות את תחושת הציפה בים המלח. כמו כן ישנן מספר אטרקציות באזור, כמו שמורת עין גדי, גן לאומי מצדה ומערות קומראן. המבקרים יכולים גם ליהנות ממגוון טיפולי ספא, כמו אמבטיות בוץ ועיסויים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן