דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי ליטול חומצה פולית?

מתי כדאי ליטול חומצה פולית?

מתי כדאי ליטול חומצה פולית?

מהי חומצה פולית?

חומצה פולית היא ויטמין B החיוני לגוף לייצור ולתחזק תאים חדשים. זה חשוב במיוחד בתקופות של צמיחה והתפתחות מהירה של תאים, כמו במהלך ההריון. חומצה פולית מסייעת במניעת מומים מולדים גדולים במוח ובעמוד השדרה של התינוק, כגון אננספליה ושדרה ביפידה.

נושאים קשורים:

 

מי צריך לקחת חומצה פולית?

חומצה פולית מומלצת לכל הנשים בגיל הפוריות, כמו גם לכל מי שנמצאת בסיכון לפתח סוגים מסוימים של סרטן. זה גם מועיל לכל מי שמחפש לשפר את בריאותו הכללית.

מתי כדאי ליטול חומצה פולית?

יש ליטול חומצה פולית מדי יום, רצוי עם האוכל. הקצבה היומית המומלצת למבוגרים היא 400 מיקרוגרם, אך נשים בהריון צריכות ליטול 600-800 מיקרוגרם ליום. חשוב ליטול חומצה פולית לפני ובמהלך ההריון כדי לסייע במניעת מומים מולדים גדולים.

היתרונות של נטילת חומצה פולית

  • מפחית את הסיכון למומים מולדים
  • מסייע במניעת אנמיה
  • משפר את בריאות הלב
  • עוזר להפחית את הסיכון לסוגי סרטן מסוימים
  • משפר את התפקוד הקוגניטיבי

היכן ניתן למצוא חומצה פולית

חומצה פולית נמצאת באופן טבעי במזונות רבים, כולל ירקות ירוקים, קטניות, פירות הדר ודגנים מועשרים. זה זמין גם בצורת תוסף, וניתן למצוא אותו ברוב חנויות התרופות וחנויות טבע.

סיכום

חומצה פולית היא תוסף חשוב לנשים בהריון, אך היא גם מועילה לכל מי שמחפש לשפר את בריאותם הכללית. נטילת חומצה פולית מדי יום היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שאתה מקבל את הכמות המומלצת. למידע נוסף על חומצה פולית, בדוק את החיפוש הזה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן