דף הבית » מאמרים » מתי כדאי ליטול גלוקומין?

מתי כדאי ליטול גלוקומין?

מתי כדאי ליטול גלוקומין?

מהו גלוקומין?

גלוקומין הוא סוג של תרופה המשמשת לטיפול בסוכרת. זה עוזר להורדת רמות הסוכר בדם וניתן ליטול דרך הפה או בהזרקה. גלוקומין הוא שילוב של שתי תרופות, גליפיזיד ומטפורמין. גליפיזיד עוזר לעורר את הלבלב לייצר יותר אינסולין, בעוד מטפורמין עוזר להפחית את כמות הגלוקוז הנספגת מהמזון.

מתי כדאי ליטול גלוקומין?

יש ליטול גלוקומין לפי הנחיות הרופא שלך. בדרך כלל, זה נלקח פעם או פעמיים ביום עם הארוחות. חשוב ליטול גלוקומין באותה שעה בכל יום כדי לשמור על רמות סוכר עקביות בדם.

לפני פעילות גופנית

אם אתם מתכננים להתאמן, חשוב ליטול גלוקומין לפני שמתחילים. זה יעזור למנוע ירידה ברמת הסוכר בדם שלך במהלך פעילות גופנית.

לפני ארוחות

יש ליטול גלוקומין גם לפני הארוחות. זה יעזור למנוע את עליית הסוכר בדם גבוהה מדי לאחר האכילה.

בזמן שינה

אם אתה נוטל גלוקומין פעמיים ביום, חשוב ליטול אותו לפני השינה. זה יעזור למנוע ירידה ברמת הסוכר בדם שלך במהלך הלילה.

אם אתה מתגעגע למנה

אם אתה מתגעגע למנה של גלוקומין, חשוב ליטול אותה בהקדם האפשרי. עם זאת, אם כמעט הגיע הזמן למנה הבאה שלך, דלג על המנה שהוחמצה ולקח את המנה הבאה שלך בזמן הקבוע. אין ליטול מנה כפולה כדי לפצות על מנה שהוחמצה.

תופעות לוואי של גלוקומין

גלוקומין יכול לגרום לתופעות לוואי מסוימות, כולל בחילות, הקאות, שלשולים, כאבי בטן, כאבי ראש, סחרחורת ופריחה. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה מיד לרופא שלך.

סיכום

גלוקומין הוא סוג של תרופה המשמשת לטיפול בסוכרת. חשוב ליטול גלוקומין לפי הנחיות הרופא שלך וליטול אותו באותה שעה בכל יום. גלוקומין יכול לגרום לתופעות לוואי מסוימות, לכן חשוב לפנות לרופא אם אתה חווה אחת מהן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן