דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לטייל במדגסקר?

מתי כדאי לטייל במדגסקר?

מתי כדאי לטייל במדגסקר?

מבוא

מדגסקר היא יעד ייחודי עם נופים מגוונים וחיות בר. זהו האי הרביעי בגודלו בעולם והוא ביתם של מגוון מינים אנדמיים. מסיבות אלו, זהו יעד אטרקטיבי למטיילים. אבל מהו הזמן הטוב ביותר לביקור במדגסקר?

מזג האוויר במדגסקר

במדגסקר אקלים טרופי עם שתי עונות נפרדות: העונה החמה והגשומה מנובמבר עד אפריל והעונה הקרירה והיבשה ממאי עד אוקטובר. הטמפרטורה הממוצעת במדגסקר נעה בין 18°C (64°F) באזורים הגבוהים ל-27°C (81°F) בשפלה. העונה הגשומה מאופיינת בלחות גבוהה ובגשמים עזים, בעוד העונה היבשה מאופיינת בימי שמש ולילות קרירים יותר.

הזמן הטוב ביותר לבקר במדגסקר

הזמן הטוב ביותר לבקר במדגסקר תלוי במה שאתה רוצה לעשות. אם אתם מחפשים לחקור את חיות הבר של האי, העונה היבשה היא הזמן הטוב ביותר ללכת. זה כאשר בעלי החיים פעילים יותר והצמחייה שופעת וירוקה. העונה הגשומה היא גם זמן מצוין לבקר בו, מכיוון שזוהי עונת הרבייה של מינים רבים. עם זאת, התנאים הרטובים יותר יכולים להקשות על חקר אזורים מסוימים.

מה לעשות במדגסקר

חקור את החופים

במדגסקר יש כמה מהחופים היפים בעולם. מחופי חול לבן ועד מפרצונים סלעיים, יש משהו לכולם. הזמן הטוב ביותר לבקר בחופים הוא בעונה היבשה כשהמים רגועים והטמפרטורות נעימות.

צא לספארי

מדגסקר היא ביתם של מגוון מינים אנדמיים, כולל למורים, זיקיות וציפורים. יציאה לספארי היא דרך מצוינת לחקור את חיות הבר המגוונות של האי. הזמן הטוב ביותר לצאת לספארי הוא בעונה היבשה שבה בעלי החיים פעילים יותר.

בקר בפארקים הלאומיים

מדגסקר היא ביתם של מספר פארקים לאומיים, כולל הפארק הלאומי איסלו והפארק הלאומי צינגי דה במרהה. פארקים אלה נהדרים לחקור את הנופים הייחודיים של האי וחיות הבר. הזמן הטוב ביותר לבקר בפארקים הללו הוא בעונה היבשה כאשר מזג האוויר נעים יותר.

סיכום

מדגסקר היא יעד ייחודי עם נופים מגוונים וחיות בר. הזמן הטוב ביותר לבקר תלוי במה שאתה רוצה לעשות. העונה היבשה היא הזמן הטוב ביותר לחקור את חיות הבר והפארקים הלאומיים של האי, בעוד שהעונה הרטובה היא הזמן הטוב ביותר לבקר בחופים. למידע נוסף על מתי לבקר במדגסקר, עיין בחיפוש זה ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן