דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לטוס לסקוטלנד?

מתי כדאי לטוס לסקוטלנד?

מתי כדאי לטוס לסקוטלנד?

הזמן הטוב ביותר לטוס לסקוטלנד

קחו בחשבון את מזג האוויר

בסקוטלנד יש אקלים ממוזג ומזג האוויר יכול להשתנות מאוד בהתאם לעונה. הקיץ בדרך כלל מתון ורטוב, בעוד שהחורף קר ורטוב. הזמן הטוב ביותר לבקר בסקוטלנד הוא בסוף האביב ובתחילת הקיץ, כאשר מזג האוויר מתון והימים ארוכים יותר.

חפש מבצעים על טיסות

אם אתה מחפש לחסוך כסף בטיסה שלך לסקוטלנד, שקול להזמין את הטיול שלך במהלך עונת החוץ. טיסות נוטות להיות זולות יותר בחודשי החורף, כאשר פחות אנשים נוסעים. אתה יכול גם לחפש דילים על טיסות בעונת הכתפיים, שהיא בדרך כלל החודשים אפריל, מאי, ספטמבר ואוקטובר.

בדוק אם יש פסטיבלים ואירועים

סקוטלנד היא ביתם של מגוון פסטיבלים ואירועים לאורך כל השנה. אם אתם מחפשים חוויה ייחודית, שקול לתכנן את הטיול סביב אחד מהאירועים הללו. הפסטיבלים הפופולריים כוללים את פסטיבל הפרינג' של אדינבורו, פסטיבל הקומדיה הבינלאומי של גלזגו, וחגיגת השנה החדשה של הוגמניי.

הזמן מראש

תמיד כדאי להזמין מראש את הטיסה לסקוטלנד. זה יעזור לך לקבל את הדילים הטובים ביותר על טיסות ולהבטיח שתקבל את התאריכים והשעות שאתה רוצה. אתה יכול גם להימנע מהטרחה של הזמנה ברגע האחרון ולהבטיח שתפיק את המרב מהטיול שלך.

הכר את אפשרויות נמל התעופה

בסקוטלנד יש מספר שדות תעופה המציעים טיסות בינלאומיות. שני שדות התעופה העיקריים הם נמל התעופה אדינבורו ושדה התעופה של גלזגו. שדות תעופה אלו מציעים טיסות ישירות לערים ברחבי העולם, כולל לונדון, פריז וניו יורק. תלוי מאיפה אתה טס, ייתכן שתוכל גם למצוא טיסות לסקוטלנד משדות תעופה אחרים בבריטניה.

סיכום של מתי לטוס לסקוטלנד

הזמן הטוב ביותר לטוס מזג אוויר עסקאות פסטיבלים הזמנה אפשרויות שדה תעופה
סוף האביב/תחילת הקיץ ימים קלים/ארוכים יותר עונת מחוץ לעונה / כתף Edinburgh Fringe/Glasgow International/Hogmanay הזמן מראש אדינבורו/גלסגו

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן