דף הבית » מאמרים » מתי כדאי לטוס ליפן?

מתי כדאי לטוס ליפן?

מתי כדאי לטוס ליפן?

קחו בחשבון את מזג האוויר כשאתם מתכננים את הטיול שלכם ליפן

יפן היא מדינה מרתקת עם תרבות, היסטוריה ומטבח ייחודיים. אמנם אפשר לבקר ביפן בכל עת של השנה, אבל יש תקופות מסוימות בשנה שהן אידיאליות יותר לביקור. הנה מה שאתה צריך לדעת מתי לטוס ליפן לחוויה הטובה ביותר.

אביב ביפן

האביב הוא אחת התקופות הטובות ביותר לבקר ביפן. מזג האוויר מתון ופריחת הדובדבן בשיא פריחתו. זה הזמן המושלם לחקור את הגנים והפארקים הרבים של המדינה. הטמפרטורות באביב נעות בין קרירות לחמות, כך שתצטרכו לארוז מגוון של בגדים. אפריל ומאי הם החודשים הטובים ביותר לבקר בהם אם תרצו לחוות את פריחת הדובדבן היפה.

קיץ ביפן

הקיץ ביפן חם ולח, עם טמפרטורות שמגיעות עד 30 מעלות צלזיוס (86 מעלות פרנהייט). זה הזמן המושלם לבקר בחופים ובאונסנס הרבים של המדינה (מעיינות חמים). חודשי הקיץ הם גם זמן מצוין לחוות פסטיבלים יפניים מסורתיים. יולי ואוגוסט הם החודשים העמוסים ביותר בשנה, אז עדיף להזמין טיסות ומקומות לינה מראש.

סתיו ביפן

הסתיו הוא זמן מצוין לבקר ביפן. מזג האוויר מתון והעלווה מהממת. זהו הזמן המושלם לחקור את המקדשים והמקדשים הרבים של המדינה. הטמפרטורות בסתיו נעות בין קרירות לחמות, כך שתצטרכו לארוז מגוון של בגדים. ספטמבר ואוקטובר הם החודשים הטובים ביותר לבקר בהם אם תרצו לחוות את עלווה הסתיו היפה.

חורף ביפן

החורף ביפן קר ומושלג, כשהטמפרטורות יורדות עד ל-5°C (23°F). זהו הזמן המושלם לבקר בשלל אתרי הסקי והמעיינות החמים של המדינה. חודשי החורף הם גם זמן מצוין לחוות פסטיבלים יפניים מסורתיים. דצמבר וינואר הם החודשים העמוסים ביותר בשנה, אז עדיף להזמין טיסות ומקומות לינה מראש.

לא משנה מתי תחליטו לטוס ליפן, בטוח שתזכו לחוויה בלתי נשכחת. למדינה יש מה להציע בכל ימות השנה, אז הקפידו לתכנן את הטיול בקפידה ולהפיק את המרב מזמנכם ביפן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן