דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לטוס לדרום אפריקה?

מתי כדאי לטוס לדרום אפריקה?

מתי כדאי לטוס לדרום אפריקה?

למה לבקר בדרום אפריקה?

דרום אפריקה היא מדינה של יופי ומגוון עצומים. מרכסי ההרים המדהימים של הדרקנסברג ועד לירוק השופע של דרך הגנים, המדינה מציעה משהו לכל אחד. דרום אפריקה היא גם ביתם של כמה מחיות הבר האיקוניות ביותר בעולם, כולל חמשת הגדולים – אריה, נמר, פיל, קרנף ותאו.

מתי לבקר בדרום אפריקה

הזמן הטוב ביותר לבקר בדרום אפריקה תלוי במה שאתה מחפש. אם אתם מחפשים מזג אוויר טוב והרבה שמש, אז הזמן הטוב ביותר לבקר בו הוא בין אוקטובר לאפריל. זוהי עונת הקיץ בדרום אפריקה, והטמפרטורות יכולות להגיע עד 30 מעלות צלזיוס (86 מעלות פרנהייט). אם אתם מחפשים חופשה זולה יותר, אז עונת החורף (מאי עד ספטמבר) היא הזמן הטוב ביותר לבקר. הטמפרטורות קרירות יותר בתקופה זו, אך עדיין ניתן לצפות להרבה שמש.

איך להגיע לדרום אפריקה

הדרך הפופולרית ביותר להגיע לדרום אפריקה היא באמצעות אוויר. ישנן טיסות ישירות מערים גדולות רבות באירופה, ארצות הברית ואסיה. שדות התעופה הבינלאומיים העיקריים בדרום אפריקה הם נמל התעופה הבינלאומי OR Tambo (יוהנסבורג), נמל התעופה הבינלאומי של קייפטאון, ונמל התעופה הבינלאומי המלך שאקה (דורבן).

טיסות מאירופה

ישנן טיסות ישירות מערים מרכזיות רבות באירופה לדרום אפריקה. מסלולים פופולריים כוללים את לונדון ליוהנסבורג, פריז ליוהנסבורג ופרנקפורט לקייפטאון.

טיסות מארצות הברית

ישנן טיסות ישירות מכמה ערים מרכזיות בארצות הברית לדרום אפריקה. מסלולים פופולריים כוללים את ניו יורק ליוהנסבורג, לוס אנג'לס ליוהנסבורג ואטלנטה לקייפטאון.

טיסות מאסיה

ישנן טיסות ישירות מכמה ערים מרכזיות באסיה לדרום אפריקה. מסלולים פופולריים כוללים את סינגפור ליוהנסבורג, הונג קונג ליוהנסבורג וטוקיו לקייפטאון.

דרישות אשרה

רוב המבקרים בדרום אפריקה יצטרכו ויזה. סוג הויזה שאתה צריך יהיה תלוי בלאום שלך ובמשך השהות שלך. חשוב לבדוק את דרישות הויזה למדינה שלך לפני הנסיעה.

טיפים לטיסה לדרום אפריקה

הזמן מראש

עדיף להזמין את הטיסות לדרום אפריקה כמה שיותר זמן מראש. זה ייתן לך את הסיכוי הטוב ביותר למצוא את התעריפים הזולים ביותר.

Pack Light

הקפד לארוז אור לטיול שלך בדרום אפריקה. לרוב חברות התעופה יש מגבלות קפדניות על משקל עבור מזוודות נשלחות ומטען נשיאה, ולכן חשוב להישאר במסגרת המגבלות הללו.

בדוק את מזג האוויר

חשוב לבדוק את תחזית מזג האוויר לפני הטיסה לדרום אפריקה. זה יעזור לך לתכנן את הפעילויות שלך ולארוז את הבגדים המתאימים לטיול שלך.

הביאו מסמכים מתאימים

וודאו שאתם מביאים אתכם את כל המסמכים הדרושים כשאתם טסים לדרום אפריקה. זה כולל את הדרכון, הויזה וכל מסמך אחר הנדרש לכניסה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן