דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לטוס לבורה בורה?

מתי כדאי לטוס לבורה בורה?

מתי כדאי לטוס לבורה בורה?

מהו הזמן הטוב ביותר לביקור בבורה בורה?

מזג האוויר בבורה בורה

בורה בורה ידועה במזג האוויר החם והשמש שלה כל השנה. הטמפרטורה הממוצעת היא סביב 80°F (27°C), עם שיא באמצע שנות ה-90 (35°C) בחודשי הקיץ. חודשי החורף מעט קרירים יותר, עם טמפרטורות באמצע שנות ה-70 (24 מעלות צלזיוס).

הזמן הטוב ביותר לבקר בבורה בורה

הזמן הטוב ביותר לבקר בבורה בורה הוא ממאי עד אוקטובר. זו העונה היבשה, ומזג האוויר בדרך כלל שמשי ונעים. החודשים יוני ויולי הם הפופולריים ביותר עבור מבקרים, אז אולי כדאי להימנע מחודשים אלה אם אתם מחפשים חופשה שקטה יותר.

הזמן הגרוע ביותר לבקר בבורה בורה

התקופה הגרועה ביותר לבקר בבורה בורה היא מנובמבר עד אפריל. זו העונה הרטובה, ומזג האוויר עלול להיות בלתי צפוי. יש סיכוי גבוה יותר לגשם ולסופות בתקופה זו, והלחות יכולה להיות מעיקה למדי.

עלות הביקור בבורה בורה

עלות הביקור בבורה בורה משתנה בהתאם לתקופת השנה. עונת השיא (מאי עד אוקטובר) היא היקרה ביותר, עם תעריפי המלונות ומחירי הטיסה הגבוהים ביותר. מחוץ לעונה (נובמבר עד אפריל) הוא הזמן הזול ביותר לביקור, עם תעריפים נמוכים יותר על טיסות ומקומות לינה.

סיכום

כאשר מתכננים טיול לבורה בורה, הזמן הטוב ביותר לבקר בו הוא ממאי עד אוקטובר. זו העונה היבשה, ומזג האוויר בדרך כלל שמשי ונעים. החודשים יוני ויולי הם הפופולריים ביותר עבור מבקרים, אז אולי כדאי להימנע מחודשים אלה אם אתם מחפשים חופשה שקטה יותר. עלות הביקור בבורה בורה משתנה בהתאם לתקופת השנה, כאשר עונת השיא (מאי עד אוקטובר) היא היקרה ביותר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן