דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לטוס לאיטליה?

מתי כדאי לטוס לאיטליה?

מתי כדאי לטוס לאיטליה?

מתי הזמן הטוב ביותר לבקר באיטליה?

איטליה היא יעד פופולרי בכל ימות השנה, אבל הזמן הטוב ביותר לבקר בו תלוי במה שאתם מחפשים. למזג אוויר חם ושטוף שמש, הזמן הטוב ביותר לבקר באיטליה הוא מסוף מאי עד תחילת ספטמבר. במהלך תקופה זו, אתה יכול לצפות לטמפרטורות באמצע שנות ה-20 צלזיוס (אמצע ה-70 פרנהייט).

אביב באיטליה

האביב (מרץ עד מאי) הוא זמן מצוין לבקר באיטליה. מזג האוויר מתון יותר, ואתם תתגעגעו להמוני הקיץ. גם המחירים לטיסות ולינה בדרך כלל נמוכים יותר. זכור כי חג הפסחא הוא חג מרכזי באיטליה, כך שייתכן שתצטרך להזמין את הטיול שלך מראש כדי לקבל את המבצעים הטובים ביותר.

קיץ באיטליה

הקיץ (יוני עד אוגוסט) הוא שיא עונת התיירות באיטליה. אתה יכול לצפות למזג אוויר חם והמון קהל. המחירים לטיסות ולינה נוטים להיות גבוהים יותר בתקופה זו. עם זאת, ישנם שפע של פסטיבלים ואירועים ליהנות במהלך חודשי הקיץ.

סתיו באיטליה

הסתיו (ספטמבר עד נובמבר) הוא זמן מצוין לבקר באיטליה. מזג האוויר מתון יותר, והקהל קטן יותר. גם המחירים לטיסות ולינה בדרך כלל נמוכים יותר. בנוסף, תוכלו ליהנות מבציר הסתיו ומפסטיבלי היין הרבים המתקיימים בתקופה זו של השנה.

חורף באיטליה

החורף (דצמבר עד פברואר) הוא זמן מצוין לבקר באיטליה אם אתם מחפשים חוויה שקטה ושלווה יותר. מזג האוויר קר יותר, אבל אתה עדיין יכול ליהנות משווקי חג המולד ואתרי הסקי הרבים. המחירים לטיסות ולינה בדרך כלל נמוכים יותר בתקופה זו של השנה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן