דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי להתחיל גמילה?

מתי כדאי להתחיל גמילה?

מתי כדאי להתחיל גמילה?

מהו שיקום?

שיקום הוא תהליך של שיקום תפקוד פיזי ונפשי לאחר פציעה או מחלה. זה בדרך כלל כרוך בפיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק וטיפולים אחרים כדי לעזור לך להחזיר כוח וניידות. שיקום יכול לעזור לך לחזור לפעילות רגילה ולשפר את איכות החיים שלך.

מתי כדאי להתחיל גמילה?

עיתוי השיקום תלוי בסוג הפציעה או המחלה שיש לך. ככלל, מומלץ להתחיל בשיקום בהקדם האפשרי לאחר פציעה או מחלה. הסיבה לכך היא שככל שתתחיל מוקדם יותר, כך גדלים הסיכויים להחלמה מוצלחת. חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לקבוע את הזמן הטוב ביותר להתחיל בשיקום.

אחרי ניתוח

אם עברת ניתוח, חשוב להתחיל בשיקום בהקדם האפשרי. זה יעזור לך להחזיר את הכוח והניידות ולהפחית את הסיכון לסיבוכים. הרופא שלך עשוי להמליץ על תרגילים וטיפולים ספציפיים שיעזרו לך להתאושש. חשוב להישמע להוראות הרופא ולהשתתף בכל מפגשי השיקום המומלצים.

לאחר פציעה

אם סבלת מפציעה, כמו עצם שבורה או קרע ברצועה, השיקום חשוב להחלמה מוצלחת. הרופא שלך עשוי להמליץ על תרגילים וטיפולים ספציפיים שיעזרו לך להחזיר את הכוח והניידות. חשוב להישמע להוראות הרופא ולהשתתף בכל מפגשי השיקום המומלצים.

לאחר מחלה

אם חווית מחלה, כמו שבץ מוחי או התקף לב, השיקום חשוב להחלמה מוצלחת. הרופא שלך עשוי להמליץ על תרגילים וטיפולים ספציפיים שיעזרו לך להחזיר את הכוח והניידות. חשוב להישמע להוראות הרופא ולהשתתף בכל מפגשי השיקום המומלצים.

יתרונות השיקום

שיקום יכול לעזור לך להחזיר כוח וניידות, להפחית כאבים ולשפר את איכות החיים שלך. זה גם יכול לעזור לך לחזור לפעילויות הרגילות שלך, כגון פעילויות עבודה ופנאי. שיקום יכול גם לסייע במניעת פציעה או מחלה נוספת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן