דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי להחליף בלמים?

מתי כדאי להחליף בלמים?

מתי כדאי להחליף בלמים?

סימנים של בלמים שחוקים

רַעַשׁ

אחד הסימנים הנפוצים ביותר לבלמים שחוקים הוא רעש. אם הבלמים שלך משמיעים קול שחיקה, צווחה או נהמה, זה הזמן לבדוק אותם. רעש זה נגרם בדרך כלל מרפידות בלם בלויות, אותן ניתן להחליף בקלות.

רֶטֶט

סימן נוסף לבלמים שחוקים הוא רטט. אם אתה מרגיש את המכונית שלך רוטטת כשאתה לוחץ על הבלמים, זה יכול להיות סימן שהבלמים שלך שחוקים ויש להחליף אותם. זה נגרם בדרך כלל על ידי רוטורים מעוותים, שניתן להחליף בקלות.

מושך

אם המכונית שלך נמשכת לצד אחד כשאתה לוחץ על הבלמים, זה יכול להיות סימן שהבלמים שלך שחוקים ויש להחליף אותם. הדבר נגרם בדרך כלל משחיקה לא אחידה של רפידות הבלמים, אשר ניתן לתקן בקלות על ידי החלפת רפידות הבלמים.

דוושה רכה

אם אתה לוחץ על הבלמים ומרגיש דוושה רכה או ספוגית, זה יכול להיות סימן שהבלמים שלך שחוקים ויש להחליף אותם. זה נגרם בדרך כלל על ידי אוויר או לחות בקווי הבלמים, אותם ניתן לתקן בקלות על ידי החלפת קווי הבלמים.

דליפות נוזל בלמים

אם אתה מבחין בנזילת נוזל בלמים, זה סימן שצריך להחליף את הבלמים שלך. הדבר נגרם בדרך כלל מקווי בלמים שחוקים או פגומים, אותם ניתן לתקן בקלות על ידי החלפת קווי הבלמים.

אור בלם דולק

אם נורית הבלמים שלך דולקת, זה סימן שצריך להחליף את הבלמים שלך. זה נגרם בדרך כלל על ידי קו בלמים בלוי או פגום, אותו ניתן לתקן בקלות על ידי החלפת קו הבלמים.

מתי להחליף את הבלמים

לדעת מתי להחליף את הבלמים שלך יכול לעזור לך לחסוך כסף ולשמור על הרכב שלך בבטחה. אם אתה מבחין באחד מהסימנים של בלמים שחוקים שהוזכרו לעיל, זה הזמן לבדוק את הבלמים ולהחליף אותם במידת הצורך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן