דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לגלוש בפורטוגל?

מתי כדאי לגלוש בפורטוגל?

מתי כדאי לגלוש בפורטוגל?

סוגי גלים בפורטוגל

הפסקות חוף

הפסקות חוף הן הסוג הנפוץ ביותר של גלים בפורטוגל. גלים אלו נוצרים כאשר הנחשול פוגע בקו החוף ונשבר למגוון כיוונים. הפסקות חוף יכולות להיות עוצמתיות ובלתי צפויות, מה שהופך אותן לאידיאליות עבור גולשים מנוסים.

נושאים קשורים:

 

הפסקות נקודות

הפסקות נקודות נוצרות כאשר הנפיחות פוגעת בנקודה או בלשון יבשה ועוטפת אותה, ויוצרות גל ארוך וחלק. הפסקות נקודתיות נהדרות לגולשי לונגבורד ולעתים קרובות הן פחות עמוסות מהפסקות על החוף.

שונית הפסקות

שבירות שונית נוצרות כאשר הנחשול פוגע בשונית או באזור רדוד ונשבר למגוון כיוונים. הפסקות שונית הן לרוב מהירות ועוצמתיות, מה שהופך אותן לאידיאליות עבור גולשים מנוסים.

מתי לגלוש בפורטוגל

חוֹרֶף

החורף הוא הזמן הטוב ביותר לגלוש בפורטוגל. הנפיחות בדרך כלל עקבית והמים חמים יחסית. הגלים נוטים להיות חזקים יותר במהלך חודשי החורף, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור גולשים מנוסים.

אביב

האביב הוא זמן מצוין לגלוש בפורטוגל. מזג האוויר בדרך כלל מתון והגלים בדרך כלל עקביים. המים גם מתחילים להתחמם, מה שהופך אותו לזמן מצוין למתחילים ללמוד איך לגלוש.

קַיִץ

הקיץ הוא זמן מצוין לגלוש בפורטוגל. הנפיחות בדרך כלל עקבית והמים חמימים. הגלים נוטים להיות קטנים יותר במהלך חודשי הקיץ, מה שהופך אותם לאידיאליים למתחילים ולגולשי לונגבורד.

נפילה

הסתיו הוא זמן מצוין לגלוש בפורטוגל. מזג האוויר בדרך כלל מתון והגלים בדרך כלל עקביים. המים גם מתחילים להתקרר, מה שהופך את זה לזמן מצוין לגולשים מנוסים לקבל כמה גלים טובים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן