דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לבקר בלפלנד כדי לראות את הזוהר הצפוני?

מתי כדאי לבקר בלפלנד כדי לראות את הזוהר הצפוני?

מתי כדאי לבקר בלפלנד כדי לראות את הזוהר הצפוני?

מה הם הזוהר הצפוני?

הזוהר הצפוני, הידוע גם בשם Aurora Borealis, הם תופעת טבע המתרחשת בשמי הלילה בחלקים הצפוניים ביותר של העולם. האורות נוצרים כאשר חלקיקים טעונים מהשמש מקיימים אינטראקציה עם האטמוספירה של כדור הארץ. התוצאה היא תצוגה מרהיבה של אורות צבעוניים בשמיים.

נושאים קשורים:

 

איפה אפשר לראות את הזוהר הצפוני?

ניתן לראות את הזוהר הצפוני בחלקים רבים של העולם, אך המקום הטוב ביותר לצפות בהם הוא בלפלנד, שנמצאת בחלק הצפוני ביותר של פינלנד. לפלנד ידועה בטבע הבתולי שלה ובמרחבים הפתוחים הרחב שלה, מה שהופך אותה למקום המושלם לחזות באורורה בוריאליס הקסומה.

מתי הזמן הטוב ביותר לבקר בלפלנד כדי לראות את הזוהר הצפוני?

הזמן הטוב ביותר לבקר בלפלנד כדי לראות את הזוהר הצפוני הוא מסוף אוגוסט עד סוף אפריל. במהלך תקופה זו, הלילות ארוכים וחשוכים, מה שהופך אותו לזמן המושלם לחזות באורורה בוריאליס. הזמן הטוב ביותר בלילה לצפייה בזוהר הצפוני הוא בין 22:00 ל-02:00, כאשר השמיים הם החשוכים ביותר.

מה עוד אפשר לעשות בלפלנד?

לפלנד היא מקום נהדר לבקר בו עבור יותר מאשר רק הזוהר הצפוני. יש שפע של פעילויות לעשות באזור, כמו סקי, אופנועי שלג, מזחלות כלבים, וטיולי שלג. בלפלנד היא גם ביתם של מגוון חיות בר, כולל איילי צפון, שועלים ארקטיים וינשופים מושלגים.

סיכום

לפלנד היא אחד המקומות הטובים ביותר לראות את הזוהר הצפוני. הזמן הטוב ביותר לבקר בלפלנד כדי לחוות את אורורה בוריאליס הקסומה הוא מסוף אוגוסט עד סוף אפריל. במהלך תקופה זו, הלילות ארוכים וחשוכים, מה שהופך אותו לזמן המושלם לחזות באורורה בוריאליס. לפלנד היא גם בית למגוון פעילויות וחיות בר, מה שהופך אותה למקום נהדר לבקר בו עבור יותר מאשר רק הזוהר הצפוני.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן