דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לבקר בארגנטינה ובצ'ילה?

מתי כדאי לבקר בארגנטינה ובצ'ילה?

מתי כדאי לבקר בארגנטינה ובצ'ילה?

הזמן הטוב ביותר לבקר בארגנטינה ובצ'ילה

ארגנטינה וצ'ילה הן שניים מהיעדים הפופולריים ביותר בדרום אמריקה. עם התרבויות הייחודיות, הנופים המדהימים והערים התוססות שלהם, יש להם מה להציע לכולם. אבל מתי הזמן הטוב ביותר לבקר?

אקלים ומזג אוויר

בארגנטינה ובצ'ילה מגוון רחב של אקלים ודפוסי מזג אוויר. בארגנטינה, האקלים בדרך כלל מתון, עם טמפרטורות שנעות מאמצע שנות ה-50 ועד אמצע שנות ה-80 פרנהייט (10-30 צלזיוס). בדרום, הטמפרטורות יכולות לרדת ל-30s פרנהייט (-1 עד 4 צלזיוס). העונה הגשומה בארגנטינה היא מאוקטובר עד אפריל, בעוד העונה היבשה היא ממאי עד ספטמבר.

בצ'ילה יש אקלים מגוון יותר, עם טמפרטורות שנעות מאמצע שנות ה-40 ועד אמצע שנות ה-80 פרנהייט (7-30 צלזיוס). בדרום, הטמפרטורות יכולות לרדת ל-30s פרנהייט (-1 עד 4 צלזיוס). העונה הגשומה בצ'ילה היא ממאי עד ספטמבר, בעוד העונה היבשה היא מאוקטובר עד אפריל.

מתי לבקר

הזמן הטוב ביותר לבקר בארגנטינה ובצ'ילה תלוי במה שאתם מחפשים. אם אתם מחפשים מזג אוויר חם וימי שמש, הזמן הטוב ביותר לבקר בו הוא במהלך העונה היבשה (מאי עד ספטמבר). אם אתם מחפשים טמפרטורות קרירות יותר ופחות קהל, הזמן הטוב ביותר לבקר בו הוא במהלך העונה הגשומה (אוקטובר עד אפריל).

לא משנה מתי תבקרו, לארגנטינה ולצ'ילה יש מה להציע. מהנופים המדהימים ועד לערים התוססות, שתי המדינות הללו בטוחות מספקות חוויה בלתי נשכחת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן