דף הבית » מתי כדאי » מתי כדאי לאכול פשתן טחון?

מתי כדאי לאכול פשתן טחון?

מתי כדאי לאכול פשתן טחון?

מהו פשתן טחון?

פשתן טחון הוא סוג של זרע העשיר בסיבים, חלבון וחומצות שומן אומגה 3. זה גם מקור טוב למינרלים כמו מגנזיום, זרחן ואשלגן. ניתן להוסיף פשתן טחון למנות רבות, כולל שיבולת שועל, שייקים ומוצרי מאפה.

יתרונות בריאותיים של פשתן טחון

פשתן טחון הוא מזון מזין שיכול לספק יתרונות בריאותיים רבים. חומצות השומן אומגה 3 בפשתן הטחון יכולות לסייע בהפחתת הדלקת והורדת רמות הכולסטרול. הסיבים בפשתן הטחונים יכולים לעזור לקדם את בריאות מערכת העיכול ולהפחית את הסיכון למחלות לב. בנוסף, פשתן טחון הוא מקור טוב למינרלים שיכולים לעזור לקדם את בריאות העצם ולהפחית את הסיכון לסוגים מסוימים של סרטן.

מתי כדאי לאכול פשתן טחון?

כלול פשתן טחון בתזונה שלך באופן קבוע

על מנת להפיק את מירב היתרונות הבריאותיים מפשתן טחון, חשוב לכלול אותו בתזונה באופן קבוע. אתה יכול להוסיף פשתן טחון לארוחות הבוקר, הצהריים והערב שלך. לדוגמה, אתה יכול להוסיף פשתן טחון לשיבולת שועל של הבוקר או לשייק. אתה יכול גם להוסיף פשתן טחון לסלטים, מרקים ומנות אחרות.

אכלו פשתן טחון בזמן הנכון

כמו כן, חשוב לאכול פשתן טחון בזמן הנכון. פשתן טחון נספג בצורה הטובה ביותר כאשר הוא נאכל עם מזונות אחרים. לדוגמה, ניתן להוסיף פשתן טחון לארוחה המכילה מקורות נוספים לחלבון ושומנים בריאים. זה יעזור להבטיח שהגוף שלך מסוגל לספוג את החומרים המזינים בפשתן הטחון.

אכלו פשתן טחון במתינות

למרות שפשתן טחון הוא מזון מזין, חשוב לאכול אותו במתינות. יותר מדי פשתן טחון עלול להוביל לבעיות עיכול, כגון נפיחות וגזים. עדיף להגביל את צריכת הפשתן הטחון לכף אחת עד שתיים ביום.

סיכום

פשתן טחון הוא מזון מזין ורב-תכליתי שניתן להוסיף למנות רבות. כדי לקבל את מירב היתרונות הבריאותיים מפשתן טחון, חשוב לכלול אותו בתזונה באופן קבוע ולאכול אותו בזמן הנכון. בנוסף, חשוב לאכול פשתן טחון במתינות כדי למנוע בעיות עיכול.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן