דף הבית » מתי כדאי » מתי הזמן הטוב ביותר לשלוח קורות חיים?

מתי הזמן הטוב ביותר לשלוח קורות חיים?

מתי הזמן הטוב ביותר לשלוח קורות חיים?

מבוא

קורות החיים שלך הם חלק חיוני בחיפוש העבודה שלך. זה הרושם הראשוני שאתה עושה על מעסיקים פוטנציאליים והוא יכול ליצור או לשבור את הסיכויים שלך לקבל ראיון. לכן חשוב לוודא שקורות החיים שלכם ייראו בזמן הנכון. לדעת מתי לשלוח את קורות החיים שלך יכול להיות ההבדל בין קבלת ראיון או לא.

הזמן הטוב ביותר לשלוח קורות חיים

הזמן הטוב ביותר לשלוח קורות חיים הוא במהלך ימי חול, בין 8 בבוקר ל-10 בבוקר. זה כאשר רוב המעסיקים נמצאים במשרד ובודקים באופן אקטיבי קורות חיים. שליחת קורות החיים שלך במהלך תקופה זו מבטיחה שהאנשים הנכונים יראו אותם.

הימנע משליחת קורות חיים מאוחר בלילה

עדיף להימנע משליחת קורות חיים מאוחרת בלילה. הסיבה לכך היא שמעסיקים בדרך כלל אינם במשרד, כך שייתכן שקורות החיים שלך לא יראו עד למחרת. פירוש הדבר יכול להיות שקורות החיים שלך הולכים לאיבוד בדשדוש ולא רואים אותם עד שיהיה מאוחר מדי.

הימנע משליחת קורות חיים בסופי שבוע

עדיף גם להימנע משליחת קורות חיים בסופי שבוע. הסיבה לכך היא שמעסיקים בדרך כלל אינם במשרד וייתכן שלא יוכלו לבדוק את קורות החיים שלך עד יום שני הבא. פירוש הדבר יכול להיות שקורות החיים שלך הולכים לאיבוד בדשדוש ולא רואים אותם עד שיהיה מאוחר מדי.

טיפים לשליחת קורות חיים

בעת שליחת קורות החיים, חשוב לוודא שהם מעוצבים בצורה נכונה ושהם מותאמים למשרה שאליה אתה מגיש מועמדות. הקפד לכלול מכתב כיסוי המסביר מדוע אתה המועמד הטוב ביותר לתפקיד. לבסוף, הקפידו לעקוב אחר המעסיק לאחר ששלחתם את קורות החיים שלכם.

הגהה את קורות החיים שלך

לפני שליחת קורות החיים שלך, הקפד לקרוא הגהה עבור כל שגיאה. זה יבטיח שקורות החיים שלך ייראו מקצועיים ושהם נקיים מכל שגיאות הקלדה או שגיאות דקדוק. זה יעזור לוודא שקורות החיים שלך בולטים מהקהל.

מעקב אחרי שליחת קורות החיים שלך

לאחר ששלחת את קורות החיים שלך, חשוב לעקוב אחר המעסיק. ניתן לעשות זאת על ידי שליחת אימייל מנומס או ביצוע שיחת טלפון כדי לבדוק את מצב הבקשה שלך. זה יראה למעסיק שאתה רציני לגבי העבודה ושאתה מוכן לקחת יוזמה.

סיכום

לדעת מתי לשלוח את קורות החיים שלך היא חלק חשוב בתהליך חיפוש העבודה. על ידי שליחת קורות החיים שלך במהלך ימי חול, בין השעות 8:00-10:00, תוכל להבטיח שהם ייראו על ידי האנשים הנכונים. בנוסף, הקפידו להגיה את קורות החיים שלכם ולפנות למעסיק לאחר שליחתם. פעולה זו תעזור להבטיח שקורות החיים שלך יבלוט מהקהל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן