דף הבית » למה אני » מעיין האבן: חקר השילוש הקדוש

מעיין האבן: חקר השילוש הקדוש

מעיין האבן: חקר השילוש הקדוש

מה זה סטון ספרינג?

מעיין אבן הוא שילוש קדוש של שלושה מעיינות הנמצאים באזור הגליל בישראל. מאמינים שהאתר הוא המקום בו הוטבל ישו על ידי יוחנן המטביל. מאמינים שזהו גם המקום שבו ביצע ישוע את נס ריבוי הלחם והדגים. שלושת המעיינות נמצאים בעמק קטן ליד הכפר כפר כנא, בגליל התחתון. המעיינות נקראים על שם שלוש האבנים שנמצאות באתר: אבן השילוש הקדוש, אבן הלחם והדגים ואבן הטבילה. מאמינים כי אבן השילוש הקדוש היא המקום בו ישוע הוטבל על ידי יוחנן המטביל. מאמינים כי אבן הלחם והדגים היא המקום בו ביצע ישוע את נס ריבוי הלחם והדגים. מאמינים כי אבן הטבילה היא המקום בו הוטבל ישו על ידי יוחנן המטביל.

היסטוריה וגיאוגרפיה של סטון ספרינג

אתר מעיינות האבן היה מקום עלייה לרגל במשך מאות שנים. מאמינים שביקרו בו הנוצרים הראשונים, והוא מוזכר בתנ"ך. האתר מוזכר גם בכתביו של ההיסטוריון היהודי יוספוס. האתר ממוקם בגליל התחתון, ליד הכפר כפר כנא. שלושת המעיינות ממוקמים בעמק קטן, מוקף גבעות. המעיינות ניזונים מאקוויפר תת קרקעי טבעי, ונאמר שהמים טהורים ונקיים מאוד. אתר מעיין האבן הוא גם יעד תיירותי פופולרי. האתר פתוח למבקרים בכל ימות השנה, ויש כמה שבילים המובילים אל המעיינות. המבקרים יכולים גם לקחת חלק בסיורים מודרכים באתר.

המשמעות הרוחנית של אבן אביב

אתר מעיין האבן הוא מקום בעל משמעות רוחנית עבור נוצרים ויהודים כאחד. עבור נוצרים, מאמינים שהאתר הוא המקום שבו הוטבל ישו על ידי יוחנן המטביל. מאמינים שזה גם המקום שבו ביצע ישוע את נס ריבוי הלחם והדגים. עבור יהודים, מאמינים שהאתר הוא המקום שבו עלה אליהו הנביא לשמים. מאמינים שזה גם המקום בו עשה הנביא אלישע את נס ריבוי הלחם והדגים. אתר מעיין האבן הוא גם מקום עלייה לרגל למוסלמים. מאמינים שהאתר הוא המקום בו עלה הנביא מוחמד לשמיים.

ביקור בסטון ספרינג

המבקרים באתר מעיינות האבן יכולים לקחת חלק בסיורים מודרכים באתר. הסיורים כוללים ביקור בשלושת המעיינות וכן ביקור בכפר הסמוך כפר כנא. הסיורים כוללים גם ביקור בכנסיית השילוש הקדוש הסמוכה, שלפי האמונה היא המקום בו הוטבל ישו על ידי יוחנן המטביל. המבקרים באתר יכולים גם לקחת חלק בפעילויות רוחניות, כגון תפילה ומדיטציה. האתר מהווה גם יעד פופולרי למטיילים וחובבי טבע.

סיכום

מעיין אבן הוא שילוש קדוש של שלושה מעיינות הנמצאים באזור הגליל בישראל. מאמינים שהאתר הוא המקום שבו הוטבל ישו על ידי יוחנן המטביל, והוא גם המקום שבו ביצע ישוע את נס ריבוי הלחם והדגים. האתר מהווה גם מקום בעל משמעות רוחנית עבור נוצרים ויהודים כאחד, ומהווה יעד תיירותי פופולרי. המבקרים באתר יכולים לקחת חלק בסיורים מודרכים באתר וכן בפעילויות רוחניות כמו תפילה ומדיטציה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן