דף הבית » איך קוראים » מי הבעל של מיכל סלע?

מי הבעל של מיכל סלע?

מי הבעל של מיכל סלע?

מי הבעל של מיכל סלע?

מיכל סלע היא זמרת ושחקנית ישראלית העוסקת בתעשיית הבידור למעלה משני עשורים. ידועה בעיקר בזכות תפקידיה בסדרות הטלוויזיה "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2". היא גם אמנית הקלטות מצליחה, לאחר שהוציאה כמה אלבומים במהלך השנים. אבל מי האיש מאחורי הקלעים? מי הגבר שהיה לצידה כל כך הרבה שנים? האיש הזה הוא ירון ירושלמי, בעלה של מיכל סלע.

תחילת חייו וקריירה של ירון ירושלמי

ירון ירושלמי נולד בישראל בשנת 1971. הוא גדל ביישוב קטן בצפון הארץ ולמד בבית ספר מקומי. לאחר שסיים את לימודיו, המשיך ללימודים באוניברסיטה העברית בירושלים, שם סיים תואר בכלכלה. ירושלמי החל את דרכו בתעשיית הבידור בסוף שנות ה-90, כשעבד כעוזר הפקה במספר תוכניות טלוויזיה. בסופו של דבר הוא עלה בסולם הדרגות והפך למפיק, ועבד בתוכניות כמו "השיר שלנו" ו"השיר שלנו 2".

הזוגיות של ירון ירושלמי ומיכל סלע

ירושלמי וסלע הכירו לראשונה בסוף שנות ה-90, כשעבד כעוזר הפקה באחת מתוכניות הטלוויזיה שלה. השניים הפכו במהרה לחברים קרובים ובסופו של דבר החלו לצאת. בשנת 2003 קשרו בני הזוג את הקשר בטקס קטן בישראל. מאז, הם נשואים באושר ויש להם שני ילדים משותפים.

הקריירה של ירון ירושלמי לאחר הנישואין

לאחר הנישואין, המשיך ירושלמי לעבוד בתעשיית הבידור, והפיק מספר תוכניות טלוויזיה וסרטים. הוא עבד גם כמפיק מוזיקלי, ועבד על כמה מאלבומיו של סלע. בשנים האחרונות ירושלמי הפך מעורב יותר בצד העסקי של תעשיית הבידור, ועבד כיועץ בכמה חברות. הוא גם יזם מצליח, לאחר שהקים כמה חברות בשנים האחרונות.

ירון ירושלמי ומיכל סלע היום

ירושלמי וסלע עדיין נשואים באושר ויש להם שני ילדים משותפים. שניהם עדיין פעילים בתעשיית הבידור, כאשר סלע ממשיך להקליט מוזיקה וירושלמי ממשיך לעבוד כמפיק ויועץ. ירון ירושלמי הוא בעלה של הזמרת והשחקנית הישראלית מיכל סלע. השניים נשואים למעלה מ-17 שנים ויש להם שני ילדים משותפים. לירושלמי קריירה מצליחה בתעשיית הבידור, עבד כמפיק ויועץ. הוא גם יזם מצליח, לאחר שהקים כמה חברות בשנים האחרונות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן