דף הבית » איך קוראים » מי הבעלים של סליק חיפה?

מי הבעלים של סליק חיפה?

מי הבעלים של סליק חיפה?

היכרות עם סליק חיפה

סליק חיפה הוא עסק ישראלי פופולרי שקיים שנים רבות. היא בבעלותו של אדם בשם יצחק בן צבי, שהוא יזם מוכר בארץ. הוא היה מעורב בעסק מאז הקמתו והיה חלק מרכזי בהצלחתו. העסק הינו חנות קמעונאית המתמחה במכירת ביגוד ואביזרים יוקרתיים. הוא ממוקם בעיר חיפה וידוע במוצרים האיכותיים ובשירות הלקוחות המעולה.

ההיסטוריה של סליק חיפה

סליק חיפה נוסדה בתחילת שנות ה-90 על ידי יצחק בן צבי. היה לו חזון ליצור חנות שתספק ביגוד ואביזרים איכותיים לתושבי חיפה. הוא רצה ליצור חנות שתהיה מקום שבו אנשים יוכלו לבוא ולמצוא את הטרנדים והסגנונות האופנתיים האחרונים. הוא גם רצה ליצור חנות שתהווה מקום שבו אנשים יוכלו לבוא ולמצוא פריטים איכותיים במחיר סביר. יצחק בן צבי התחיל את העסק עם חנות קטנה בעיר חיפה. במהלך השנים, העסק גדל והתרחב למקומות נוספים בעיר. כיום, סליק חיפה היא אחת החנויות הפופולריות בעיר וידועה במוצרים האיכותיים ובשירות הלקוחות המעולה.

המוצרים של סליק חיפה

סליק חיפה מציעה מגוון רחב של מוצרים ללקוחותיה. החנות מתמחה במכירת ביגוד ואביזרים יוקרתיים. הוא מציע גם מגוון פריטים אחרים כגון תכשיטים, שעונים ומשקפי שמש. כמו כן, החנות מציעה מגוון שירותים כגון שינויים ותיקונים. החנות ידועה במוצרים האיכותיים ובשירות הלקוחות המעולה. הצוות ידידותי ובעל ידע ותמיד מוכן לעזור ללקוחות למצוא את מה שהם מחפשים. כמו כן, החנות מציעה מגוון הנחות ומבצעים לאורך כל השנה.

השוואה מהירה

בעלים מוצרים שירותים
יצחק בן צבי ביגוד ואקססוריז יוקרתיים שינויים ותיקונים

שאלות ותשובות

מהי מדיניות ההחזרות של סליק חיפה?

לסליק חיפה מדיניות החזרה של 30 יום. לקוחות יכולים להחזיר כל פריט תוך 30 יום מהרכישה תמורת החזר מלא. על הלקוחות לספק הוכחת רכישה על מנת לקבל החזר.

האם סליק חיפה מציעה קניות באינטרנט?

כן, סליק חיפה אכן מציעה קניות באינטרנט. לקוחות יכולים לעיין במבחר המוצרים של החנות ולבצע הזמנות אונליין. כמו כן, החנות מציעה משלוח חינם בהזמנות מעל סכום מסוים.

האם סליק חיפה מציעה הנחות?

כן, סליק חיפה כן מציעה הנחות. החנות מציעה מגוון הנחות ומבצעים לאורך כל השנה. לקוחות יכולים להירשם לניוזלטר של החנות כדי להתעדכן על ההנחות והמבצעים העדכניים ביותר.

סיכום

סליק חיפה הוא עסק ישראלי פופולרי שקיים שנים רבות. היא בבעלותו של יצחק בן צבי, העוסק בעסק מאז הקמתו. החנות מתמחה במכירת ביגוד ואביזרים יוקרתיים ומציעה מגוון פריטים נוספים כמו תכשיטים, שעונים ומשקפי שמש. כמו כן, החנות מציעה מגוון שירותים כגון שינויים ותיקונים. החנות ידועה במוצרים האיכותיים שלה ובשירות הלקוחות המעולה. כמו כן, החנות מציעה מגוון הנחות ומבצעים לאורך כל השנה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן