דף הבית » איך קוראים » מה שמו של IUD בעברית?

מה שמו של IUD בעברית?

מה שמו של IUD בעברית?

מהו IUD?

התקן תוך רחמי (IUD) הוא התקן קטן בצורת T המוחדר לרחם כדי למנוע הריון. זה פועל על ידי שחרור הורמונים או נחושת כדי למנוע הפריה של ביצית. IUDs הם צורה פופולרית של אמצעי מניעה, מכיוון שהם יעילים מאוד ועמידים לאורך זמן.

מה שמו של IUD בעברית?

שמו של IUD בעברית הוא מכשיר פנימי (makhshir pnimi). מונח זה משמש להתייחסות להתקן תוך רחמי הורמונלי ונחושת כאחד.

איך פועל תוך רחמי?

התקן תוך רחמי פועל על ידי שחרור הורמונים או נחושת כדי למנוע הפריה של ביצית. התקן תוך רחמי הורמונלי משחרר כמות קטנה של הורמון הפרוגסטין, אשר מעבה את ריר צוואר הרחם כדי למנוע מזרע לחדור לרחם. התקן תוך רחמי נחושת משחרר יוני נחושת, שהם רעילים לזרע ומונעים הפריה.

מהם היתרונות של IUD?

IUDs הם צורה פופולרית של אמצעי מניעה מכיוון שהם יעילים מאוד ועמידים לאורך זמן. הם גם נוחים, מכיוון שהם אינם דורשים תחזוקה יומית או שבועית. בנוסף, התקן תוך רחמי הפיך, כלומר ניתן להסירם בכל עת.

מהם הסיכונים של IUD?

למרות שבדרך כלל התקן תוך רחמי בטוח, ישנם סיכונים מסוימים הקשורים לשימוש בהם. אלו כוללים:

  • הַדבָּקָה
  • ניקוב של הרחם
  • הריון חוץ רחמי
  • דימום לא סדיר

חשוב לדון בסיכונים וביתרונות של התקן תוך רחמי עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שתחליט אם זו הצורה הנכונה של אמצעי מניעה עבורך.

סיכום

התקן תוך רחמי הוא צורה פופולרית של אמצעי מניעה יעילה מאוד ועמידה לאורך זמן. שמו של IUD בעברית הוא מכשיר פנימי (makhshir pnimi). להתקן תוך רחמי יש יתרונות רבים, אך ישנם גם סיכונים הקשורים לשימוש בהם. חשוב לדון בסיכונים וביתרונות של התקן תוך רחמי עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שתחליט אם זו הצורה הנכונה של אמצעי מניעה עבורך. תקציר: מאמר זה מספק סקירה כללית של ההתקן תוך רחמי בעברית, כולל שמו ומידע קשור אחר. הוא מסביר כיצד פועל התקן תוך רחמי, היתרונות של שימוש במכשיר, והסיכונים הכרוכים בשימוש בו. חשוב לדון בסיכונים וביתרונות של התקן תוך רחמי עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שתחליט אם זו הצורה הנכונה של אמצעי מניעה עבורך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן