דף הבית » איך קוראים » מה שמו של שטע רולינס והם אמברוז?

מה שמו של שטע רולינס והם אמברוז?

מה שמו של שטע רולינס והם אמברוז?

מבוא

שטע רולינס והם אמברוז הם שתיים מהדמויות המשפיעות ביותר בעולם ההיאבקות המקצועית. לשניהם היו קריירות מצליחות בזירה, ושמותיהם ידועים בקרב מעריצי היאבקות ברחבי העולם. אבל מה שמו של שטע רולינס והם אמברוז? במאמר זה, נסקור את שמותיהם של שני כוכבי ההיאבקות הללו.

שטע רולינס

שט רולינס הוא מתאבק מקצועי המוכר בעיקר בתקופתו ב-WWE. הוא אלוף WWE לשעבר והחזיק במספר תארים נוספים לאורך הקריירה שלו. שמו האמיתי הוא קולבי לופז, והוא נולד ב-28 במאי 1986 בבפאלו, איווה. כרגע הוא חתום ב-WWE, שם הוא מופיע במותג SmackDown.

קריירה מוקדמת

רולינס החל את קריירת ההיאבקות שלו בשנת 2005, כאשר חתם עם קידום ההיאבקות העצמאי Ring of Honor (ROH). הוא עלה במהירות לגדולה ב-ROH, וזכה פעמיים באליפות העולם של ROH. הוא גם החזיק באליפות ROH Tag Team עם שותפו, טיילר בלאק. בשנת 2010, רולינס חתם ב-WWE והוקצה לטריטוריית ההתפתחות שלה, Florida Championship Wrestling (FCW).

קריירה של WWE

רולינס ערך את הופעת הבכורה שלו ב-WWE ב-2012, והוא עלה במהירות לגדולה בחברה. הוא זכה באליפות ה-WWE ב-2014, והפך לאלוף הגראנד סלאם הראשון אי פעם של ה-WWE בתהליך. הוא גם החזיק באליפות ה-WWE האוניברסלית, באליפות ה-WWE הבין-יבשתית ובאליפות ארצות הברית של ה-WWE. רולינס הוא כיום אחד הכוכבים המובילים ב-WWE והוא קבוע במותג SmackDown.

הם אמברוז

אותם אמברוז הוא עוד מתאבק מקצועי שמוכר בעיקר בתקופתו ב-WWE. הוא אלוף WWE לשעבר והחזיק במספר תארים נוספים לאורך הקריירה שלו. שמו האמיתי הוא ג'ונתן גוד, והוא נולד ב-7 בדצמבר 1985 בסינסינטי, אוהיו. כרגע הוא חתום ב-WWE, שם הוא מופיע במותג Raw.

קריירה מוקדמת

אמברוז החל את קריירת ההיאבקות שלו בשנת 2004, כאשר חתם עם קידום ההיאבקות העצמאי Heartland Wrestling Association (HWA). הוא עלה במהירות לגדולה ב-HWA, זכה פעמיים באליפות HWA Heavywey. הוא גם החזיק באליפות ה-HWA Tag Team עם שותפו, ניק ג'קסון. בשנת 2011, אמברוז חתם ב-WWE והוקצה לטריטוריית ההתפתחות שלה, Florida Championship Wrestling (FCW).

קריירה של WWE

אמברוז ערך את הופעת הבכורה שלו ב-WWE ב-2012, והוא עלה במהירות לגדולה בחברה. הוא זכה באליפות ה-WWE ב-2016, והפך לאלוף הגראנד סלאם הראשון אי פעם של ה-WWE בתהליך. הוא גם החזיק באליפות ה-WWE הבין-יבשתית, את אליפות ארצות הברית של ה-WWE ואליפות ה-WWE Raw Tag Team. אמברוז הוא כיום אחד הכוכבים המובילים ב-WWE והוא קבוע במותג Raw.

סיכום

שט רולינס והם אמברוז הם שתיים מהדמויות המשפיעות ביותר בעולם ההיאבקות המקצועית. לשניהם היו קריירות מצליחות בזירה, ושמותיהם ידועים בקרב מעריצי היאבקות ברחבי העולם. השמות האמיתיים של שט רולינס ואלה אמברוז הם קולבי לופז וג'ונתן גוד, בהתאמה. שניהם חתומים כעת ב-WWE והם מבצעים קבועים במותגים SmackDown ו-Raw.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן