דף הבית » איך קוראים » מה שמו של סטיפקה?

מה שמו של סטיפקה?

מה שמו של סטיפקה?

מה זה סטיפקה?

Stipke הוא סוג של ריקוד עם הולנדי שמקורו בהולנד במאה ה-19. זהו ריקוד תוסס ואנרגטי שעדיין פופולרי היום. הריקוד מתבצע בדרך כלל במעגל, עם מנהיג במרכז. לאחר מכן המנהיג מוביל את הרקדנים בסדרה של צעדים, סיבובים וקפיצות. השלבים יכולים להשתנות בהתאם לאזור, אך השלבים הבסיסיים זהים.

נושאים קשורים:

 

ההיסטוריה של סטיפקה

מאמינים שמקורו של Stipke בהולנד במאה ה-19. זה היה פופולרי בקרב המעמדות הנמוכים, שהשתמשו בריקוד כדרך לבטא את השמחה והאושר שלהם. הריקוד היה מלווה לעתים קרובות בשירה ובמחיאות כפיים. במאה ה-20 הפך הריקוד לפופולרי במדינות אחרות, כמו גרמניה וארצות הברית. הוא הופיע גם בסרט “צלילי המוזיקה”.

צעדים של סטיפקה

השלבים של Stipke פשוטים למדי. המנהיג יתחיל במחיאת כפיים ולאחר מכן רקיעה ברגליהם. לאחר מכן, הרקדנים ילכו בעקבות המנהיג וירקעו ברגליהם. לאחר מכן המנהיג יוביל את הרקדנים בסדרה של סיבובים וקפיצות. השלבים יכולים להשתנות בהתאם לאזור, אך השלבים הבסיסיים זהים. הרקדנים ינועו בדרך כלל במעגל, כשהמוביל במרכז. לאחר מכן המנהיג יוביל את הרקדנים בסדרה של צעדים, סיבובים וקפיצות.

הפופולריות של Stipke

Stipke עדיין פופולרי היום, במיוחד בהולנד. הוא מופיע לעתים קרובות בפסטיבלים ומסיבות, והוא דרך מצוינת לקרב אנשים. הריקוד פופולרי גם במדינות אחרות, כמו גרמניה וארצות הברית.

סטיפקה בסרטים

סטיפקה גם הופיעה בסרטים. הדוגמה המפורסמת ביותר היא The Sound of Music, שם משפחת פון טראפ מבצעת ריקוד סטיפקה. הריקוד מופיע גם בסרט יומני הנסיכה.

לומד Stipke

אם אתה מעוניין ללמוד Stipke, ישנם מספר משאבים זמינים. אתה יכול למצוא סרטוני הדרכה באינטרנט, או שאתה יכול לקחת שיעורים בסטודיו לריקוד מקומי. כמו כן, ניתן למצוא בערים רבות להקות סטיפקה, בהן ניתן ללמוד את הצעדים ולהתאמן עם רקדנים אחרים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן