דף הבית » איך קוראים » מה שמו של נוטאקו?

מה שמו של נוטאקו?

מה שמו של נוטאקו?

מה זה Notataco?

Notataco הוא טרנד אוכל פופולרי שצובר תאוצה לאחרונה. מדובר בשילוב של טאקו ונוטה, שהוא סוג של כריך מקסיקני. הנוטאקו הוא הכלאה של השניים, המשלב את הטעמים של הטאקו והניידות של הנוטה. הנוטאקו מוגש בדרך כלל על טורטייה רכה, עם מגוון מילויים כגון גבינה, שעועית ובשרים.

מקור השם

מקור השם נוטאקו אינו ברור. יש הסבורים שהוא נוצר על ידי מסעדה מקסיקנית בארצות הברית, בעוד אחרים מאמינים שהוא נוצר על ידי משאית אוכל מקסיקנית במקסיקו. ללא קשר למקורו, השם הפך פופולרי בשתי המדינות.

סוגי Notatacos

ישנם סוגים רבים ושונים של נוטאקו זמינים. חלק מהפופולריים כוללים את הנוטאקו הקלאסי, המוגש על טורטייה רכה במגוון מילויים, והנוטאקו המקסיקני, המוגש על טורטייה קשה במגוון מילויים. סוגי נוטאקו נוספים כוללים את הנוטאקו הצמחוני המוגש על טורטייה רכה במגוון מילויים צמחוניים והנוטאקו הטבעוני המוגש על טורטייה רכה במגוון מילויים טבעוניים.

היתרונות הבריאותיים של Notatacos

Notatacos הם דרך מצוינת לקבל ארוחה מזינה באריזה נוחה. Notatacos מיוצרים בדרך כלל עם טורטיות מחיטה מלאה, שהן עשירות בסיבים ודלות בשומן. את המילויים מכינים לרוב בירקות טריים, שעשירים בויטמינים ומינרלים. Notatacos הם גם דרך מצוינת להשיג חלבון, מכיוון שהם בדרך כלל מלאים בשעועית, בשרים או גבינה.

היכן למצוא Notatacos

ניתן למצוא את הנוטאקוס במסעדות ובמשאיות אוכל מקסיקניות רבות. ניתן למצוא אותם גם בחנויות מכולת מסוימות ובאינטרנט. Notatacos הופכים פופולריים יותר ויותר, כך שסביר להניח שהם יהפכו לזמינים עוד יותר בעתיד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן