דף הבית » איך קוראים » מה שמו של הלו חביבי משנות ה-80?

מה שמו של הלו חביבי משנות ה-80?

מה שמו של הלו חביבי משנות ה-80?

מה זה שלום חביבי?

שלום חביבי הוא שיר פופולרי משנות ה-80 שסוקר על ידי אמנים רבים. השיר נכתב ובוצע במקור על ידי הזמר הלבנוני, ואדיח אל סאפי, ומאז כוסה על ידי אמנים מכל העולם. השיר הוא שיר אהבה על געגועיו של אדם לאהובתו.

היסטוריה של שלום חביבי

Hello Habibi יצא לראשונה בתחילת שנות השמונים והפך במהרה ללהיט במזרח התיכון. השיר נכתב על ידי ואדיח אל סאפי, זמר ומלחין לבנוני, ויצא באלבומו "המיטב של ואדיח אל סאפי". השיר זכה במהירות לפופולריות באזור והוא כוסה על ידי אמנים רבים אחרים, כולל הזמרת המצרית, אום כולתום.

המשמעות של שלום חביבי

המילים של הלו חביבי הם שיר אהבה על געגועיו של אדם לאהובתו. השיר מדבר על געגועיו של הגבר לאהובתו ורצונו להיות איתה. המילים מדברות גם על תקוותו של האיש שאהובתו תחזור אליו יום אחד.

שלום חביבי קאברים

שלום חביבי סוקר על ידי אמנים רבים מכל העולם. כמה מהקאברים הבולטים ביותר כוללים את הזמרת המצרית, אום כולתום, הזמרת הירדנית, אסמהאן, והזמרת הסורית, סבאח פחרי. אמנים נוספים שסיקרו את השיר כוללים את הזמר הלבנוני, פיירוז, הזמר הטורקי, Sezen Aksu, והזמר האיראני, Googoosh.

סיכום

שלום חביבי הוא שיר פופולרי משנות ה-80 שכוסה על ידי אמנים רבים מכל העולם. השיר נכתב ובוצע במקור על ידי הזמר הלבנוני, ואדיח אל סאפי, והוא מדבר על געגוע של אדם לאהובתו. השיר כוסה על ידי אמנים רבים נוספים, ביניהם הזמרת המצרית, אום כולתום, הזמרת הירדנית, אסמהאן, והזמרת הסורית, סבאח פחרי.

השוואה מהירה

שִׁיר אמן
שלום חביבי ואדיח אל סאפי
שלום חביבי אום כולתום
שלום חביבי אסמהן
שלום חביבי סבח פחרי
שלום חביבי פיירוז
שלום חביבי סזן אקסו
שלום חביבי גוגוש

שלום חביבי הוא שיר פופולרי משנות ה-80 שכוסה על ידי אמנים רבים מכל העולם. השיר נכתב ובוצע במקור על ידי הזמר הלבנוני, ואדיח אל סאפי, ומאז כוסה על ידי אמנים ממצרים, ירדן, סוריה, לבנון, טורקיה ואיראן. השיר מדבר על געגוע של אדם לאהובתו והפך לקלאסיקה במזרח התיכון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן