דף הבית » איך קוראים » מה שמו של הכלב של מיקי מאוס?

מה שמו של הכלב של מיקי מאוס?

מה שמו של הכלב של מיקי מאוס?

מה שמו של הכלב של מיקי מאוס?

הכלב של מיקי מאוס הוא כלב בצבע צהוב-כתום עם אוזניים שחורות גדולות, ושמו פלוטו. הוא אחת הדמויות המצוירות האייקוניות ביותר בכל הזמנים, וחיית המחמד שלו הייתה חלק מחייו מאז הופעת הבכורה שלו בשנת 1930. פלוטו נתפס לעתים קרובות כבן לוויה נאמן למיקי ולעתים קרובות נתפס כמקור להקלה קומית ב את הקריקטורות.

נושאים קשורים:

 

היסטוריה של פלוטו

פלוטו הוצג לראשונה בשנת 1930 בסרט המצויר “כנופיית השרשרת”. הוא היה ללא שם במקור והוא פשוט כונה “הכלב של מיקי”. ב-1931 הוא קיבל את השם פלוטו על ידי וולט דיסני. השם נבחר כהתייחסות לאל הרומי של השאול, שכן פלוטו נתפס לעתים קרובות כדמות שובבה ושובבה בסרטים המצוירים.

אישיותו של פלוטו

פלוטו נתפס לעתים קרובות כבן לוויה נאמן ואוהב למיקי. לעתים קרובות הוא נתפס כמקור להקלה קומית בסרטים המצוירים, מכיוון שהוא מסתבך לעתים קרובות בצרות ונקלע לצרות. הוא ידוע גם בנאמנותו למיקי ובנכונותו לעזור בכל מצב. הוא ידוע גם באינטליגנציה שלו וביכולתו להבין דיבור אנושי.

הופעת פלוטו

פלוטו הוא כלב בצבע צהוב-כתום עם אוזניים שחורות גדולות. יש לו זנב ארוך ורגליים קצרות. לעתים קרובות הוא נראה עונד צווארון אדום עם פעמון עליו. הוא גם לובש צעיף פסים כחול ולבן סביב צווארו. לעתים קרובות רואים אותו עם עצם בפה או נושא כדור בפה.

פלוטו בתרבות פופולרית

פלוטו היה חלק מהתרבות הפופולרית במשך עשרות שנים. הוא הופיע במספר רב של קריקטורות, סרטים ותוכניות טלוויזיה. הוא גם דמות פופולרית בחוברות קומיקס, משחקי וידאו וצורות אחרות של מדיה. הוא מופיע גם בסחורה, כולל צעצועי קטיפה, ביגוד ופריטים אחרים.

סיכום

פלוטו הוא אחת הדמויות המצוירות האייקוניות ביותר בכל הזמנים. הוא בן לוויה נאמן למיקי מאוס ולעתים קרובות נתפס כמקור להקלה קומית בסרטים המצוירים. הוא כלב בצבע צהוב-כתום עם אוזניים שחורות גדולות ולעתים קרובות נראה עונד צווארון אדום עם פעמון עליו. הוא גם מופיע במספר רב של קריקטורות, סרטים ותוכניות טלוויזיה, כמו גם חוברות קומיקס, משחקי וידאו וצורות אחרות של מדיה. למידע נוסף על פלוטו כאן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן