דף הבית » איך קוראים » מה שמו של הילד של פופאי?

מה שמו של הילד של פופאי?

מה שמו של הילד של פופאי?

מי זה הילד של פופאי?

פופאי הוא דמות מצוירת אהובה שקיימת כבר עשרות שנים. הוא ידוע באהבתו לתרד, בכובע המלחים שלו ובמשפט הקיצוני שלו, "אני יאם מה שאני יאם". אבל מה שאנשים רבים לא יודעים זה שלפופאי יש ילד. הילד של פופאי נקרא Swee'pea. Swee'pea הוא תינוק שנמצא על ידי פופאי בסל על מפתן דלתו. פופאי אימץ את Swee'pea והשניים היו בלתי נפרדים מאז. Swee'pea הוא ילד שובב והרפתקן שאוהב לחקור ולהסתבך בצרות.

הדמויות ביקום פופאי

פופאי וסוויפיא אינן הדמויות היחידות ביקום פופאי. יש עוד כמה דמויות שמרכיבות את היקום של פופאי. דמויות אלו כוללות:

שמן זית

אוליב אויל הוא עניין האהבה של פופאי. היא אישה גבוהה ורזה עם שיער שחור ארוך. לעתים קרובות היא נראית לבושה בשמלה ארוכה וכובע מלחים. אוליב אויל היא אישה בעלת רצון חזק שנראית לעתים קרובות מנסה להרחיק את פופאי וסוויפי מצרות.

בלוטו

בלוטו הוא יריבו של פופאי. הוא גבר גדול ושרירי שנראה לעתים קרובות מנסה לגנוב את אוליב אויל מפופאי. בלוטו נתפס לעתים קרובות כבריון שיעשה הכל כדי להשיג את מה שהוא רוצה.

ווימפי

וויפי היא חברה של פופאי. הוא גבר נמוך קומה ועגול שתמיד רואים אותו אוכל המבורגרים. ווימפי הוא קצת פחדן אבל הוא תמיד מוכן לעזור לפופאי ולסוויפי לצאת מהפקק.

ים חג

The Sea Hag היא מכשפה שחיה בים. היא אישה גבוהה ורזה עם עור ירוק ואף ארוך. The Sea Hag תמיד מנסה להכניס את פופאי ו- Swee'pea לצרות.

השוואה מהירה

אופי תיאור
פופאי מלח שאוהב תרד ואימץ את Swee'pea
Swee'pea הילד המאומץ של פופאי שובב והרפתקן
שמן זית מושא האהבה של פופאי בעל רצון חזק
בלוטו יריבו של פופאי שהוא בריון
ווימפי חברו של פופאי שהוא קצת פחדן
ים חג מכשפה שחיה בים ותמיד מנסה להכניס את פופאי וסוויפיאה לצרות

פופאי וסוויפיאה הן שתיים מהדמויות האהובות ביותר ביקום פופאי. פופאי הוא מלח שאוהב תרד ואימץ את Swee'pea, ילד שובב והרפתקן. אוליב אויל הוא מושא האהבה של פופאי בעל רצון חזק, בעוד בלוטו הוא יריבו של פופאי שהוא בריון. ווימפי הוא חברו של פופאי שהוא קצת פחדן, וה-Sea Hag היא מכשפה שחיה בים ותמיד מנסה להסתבך בצרות של פופאי וסוויפי. יחד, הדמויות הללו מרכיבות את היקום של פופאי ומספקות שעות של בידור לצופים בכל הגילאים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן