דף הבית » איך קוראים » מה שמו של הילד ממפלצות בע"מ?

מה שמו של הילד ממפלצות בע"מ?

מה שמו של הילד ממפלצות בע"מ?

מהי Monsters Inc.?

Monsters Inc. הוא סרט קומדיה מונפש מ-2001 שהופק על ידי אולפני האנימציה פיקסאר ויצא על ידי Walt Disney Pictures. הוא נכתב וביים על ידי פיט דוקטור, בימוי משותף על ידי לי אונקריך ודיוויד סילברמן, והפיק דרלה ק. אנדרסון. הסרט מתרכז בשתי מפלצות, סאלי ומייק וואזובסקי, המועסקים במפעל לייצור אנרגיה בשם Monsters Inc., אשר מייצר כוח על ידי הפחדת ילדים אנושיים.

מי זה סאלי?

סאלי, הידוע גם בשם ג'יימס פ. סאליבן, הוא הגיבור הראשי של Monsters Inc. הוא מפלצת כחולה גדולה ופרוותית עם כתמים סגולים וקרניים. הוא מדובב על ידי ג'ון גודמן והוא החבר הכי טוב של מייק וואזובסקי. סאלי הוא המפחיד העליון ב-Monsters Inc., וידוע באומץ ובנאמנות שלו. הוא גם קצת מטומטם, לעתים קרובות עושה קונדס עם עמיתיו לעבודה.

המראה של סאלי

סאלי היא מפלצת כחולה גדולה ופרוותית עם כתמים סגולים וקרניים. יש לו שתי עיניים גדולות, פה רחב וזנב ארוך. הוא לובש סרבל סגול וכחול עם לוגו של Monsters Inc. על החזה.

האישיות של סאלי

סאלי הוא אמיץ, נאמן וקצת מטומטם. הוא ידוע בתעלולים שלו ובנכונותו לעזור לחבריו. הוא גם מגונן מאוד על בו, הילד האנושי שהוא מתיידד איתו בסרט.

תפקידו של סאלי במפלצות בע"מ

סאלי הוא המפחיד העליון ב-Monsters Inc., וידוע באומץ ובנאמנות שלו. הוא גם קצת מטומטם, לעתים קרובות עושה קונדס עם עמיתיו לעבודה. הוא גם מגונן מאוד על בו, הילד האנושי שהוא מתיידד איתו בסרט.

מי זה מייק וואזובסקי?

מייק וואזובסקי הוא החבר הכי טוב של סאלי והצד-קיק ב-Monsters Inc. הוא מפלצת קטנה, ירוקה, בעלת עין אחת עם גוף עגול וידיים ורגליים ארוכות. הוא מדובב על ידי בילי קריסטל וידוע באינטליגנציה ובשנינות שלו. מייק הוא העוזר של סאלי ב-Monsters Inc., ולעתים קרובות הוא זה שמביא רעיונות ופתרונות לבעיות.

המראה של מייק

מייק הוא מפלצת קטנה וירוקה עם עין אחת עם גוף עגול וידיים ורגליים ארוכות. הוא לובש סרבל סגול וכחול עם לוגו של Monsters Inc. על החזה.

האישיות של מייק

מייק אינטליגנטי, שנון ונאמן. הוא תמיד מוכן לעזור לחבריו, ולעיתים קרובות הוא זה שמביא רעיונות ופתרונות לבעיות. הוא גם מגונן מאוד על בו, הילד האנושי שהוא מתיידד איתו בסרט.

תפקידו של מייק ב-Monsters Inc.

מייק הוא העוזר של סאלי ב-Monsters Inc., ולעתים קרובות הוא זה שמביא רעיונות ופתרונות לבעיות. הוא גם מגונן מאוד על בו, הילד האנושי שהוא מתיידד איתו בסרט.

השוואה מהירה

אופי מראה חיצוני אִישִׁיוּת תפקיד ב-Monsters Inc.
סאלי מפלצת כחולה פרוותית גדולה עם כתמים סגולים וקרניים אמיץ, נאמן וקצת מטומטם המפחיד המוביל ב-Monsters Inc.
מִיקרוֹפוֹן מפלצת קטנה, ירוקה, בעלת עין אחת, בעלת גוף עגול וידיים ורגליים ארוכות אינטליגנטי, שנון ונאמן העוזרת של סאלי בחברת Monsters Inc.

דעה אישית

אני בהחלט אוהב את Monsters Inc. זה אחד מסרטי פיקסאר האהובים עלי, ואני חושב שסאלי ומייק הם שתיים מהדמויות הטובות ביותר שנוצרו אי פעם. שניהם כל כך חביבים ואמיצים, והחברות שלהם כל כך מחממת את הלב. אני גם אוהב את המסר של הסרט, שהוא שחברות ואהבה חזקות יותר מפחד. זה סרט נהדר גם לילדים וגם למבוגרים, ואני ממליץ עליו בחום!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן