דף הבית » איך קוראים » מה שמו של הטראנס בפרסומת של אלי פיש?

מה שמו של הטראנס בפרסומת של אלי פיש?

מה שמו של הטראנס בפרסומת של אלי פיש?

מהי מוזיקת טראנס?

מוזיקת טראנס היא ז'אנר של מוזיקת דאנס אלקטרונית שמקורה בתחילת שנות ה-90. הוא מאופיין בקצב של בסביבות 130-150 פעימות לדקה, מבנה מלודי שחוזר על עצמו ודגש חזק על הבסליין. מוזיקת טראנס משמשת לעתים קרובות במועדונים ופסטיבלים, והפכה לפופולרית יותר ויותר בשנים האחרונות. מוזיקת טראנס מזוהה לעתים קרובות עם סצנת הרייב, והיא משמשת לעתים קרובות בפסקול של קולנוע וטלוויזיה. הוא משמש גם במשחקי וידאו, והוא מופיע לעתים קרובות בפרסומות. אחת הדוגמאות הפופולריות ביותר של מוזיקת טראנס בפרסומת היא הפרסומת של אלי פיש, הכוללת טראנס קליט ואופטימי.

מה שמו של הטראנס בפרסומת של אלי פיש?

הפרסומת של אלי פיש כוללת רצועה בשם "החלום" מאת האמן, ארמין ואן ביורן. הרצועה שוחררה בשנת 2007 והיא דוגמה קלאסית למוזיקת טראנס. הוא כולל מנגינה קליטת, קו בס מניע ומקצב חזק. המסלול הפך לבחירה פופולרית עבור פרסומות, והוא משמש לעתים קרובות בתוכניות טלוויזיה וסרטים.

הבדלים בין טראנס לז'אנרים אחרים של מוזיקה

לעתים קרובות מבלבלים בין מוזיקת טראנס לבין ז'אנרים אחרים של מוזיקת ריקוד אלקטרונית, כמו האוס וטכנו. אמנם יש קווי דמיון בין הז'אנרים הללו, אבל יש גם כמה הבדלים מרכזיים. מוזיקת טראנס היא בדרך כלל מלודית ומרוממת יותר מז'אנרים אחרים של מוזיקת דאנס אלקטרונית. זה גם בדרך כלל מהיר יותר ואנרגטי יותר. מוזיקת טראנס משמשת לעתים קרובות בפסקול קולנוע וטלוויזיה, ולעתים קרובות היא מוצגת בפרסומות.

השוואה מהירה

ז'ָאנר טֶמפּוֹ מַנגִינָה באסליין
טְרַנס 130-150 פעימות לדקה צְמִיחָה חָזָק
בַּיִת 120-130 פעימות לדקה קִצבִּי לְמַתֵן
טכנו 120-140 פעימות לדקה אפל כָּבֵד

לסיכום, מוזיקת טראנס היא ז'אנר של מוזיקת דאנס אלקטרונית המתאפיינת בטמפו מהיר, מבנה מלודי שחוזר על עצמו ודגש חזק על הבסליין. הפרסומת של אלי פיש כוללת רצועה בשם "החלום" מאת האמן, ארמין ואן ביורן. לעתים קרובות מבלבלים בין מוזיקת טראנס לבין ז'אנרים אחרים של מוזיקת ריקוד אלקטרונית, כגון האוס וטכנו, אך ישנם כמה הבדלים עיקריים בין הז'אנרים. מוזיקת טראנס היא בדרך כלל מלודית ומרוממת יותר מז'אנרים אחרים של מוזיקת ריקוד אלקטרונית, והיא משמשת לעתים קרובות בפסי קול של קולנוע וטלוויזיה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן