דף הבית » איך קוראים » מה שמו של הטלפון הישן?

מה שמו של הטלפון הישן?

מה שמו של הטלפון הישן?

מבוא

הטלפון הישן קיים שנים רבות, והוא עבר שינויים ושיפורים רבים במהלך השנים. הוא נקרא בשמות רבים ושונים, והוא שימש בדרכים רבות ושונות. במאמר זה נחקור את ההיסטוריה של הטלפון הישן ושמותיו השונים לאורך השנים.

הטלפון הישן

הטלפון הישן הומצא לראשונה בסוף המאה ה-19 על ידי אלכסנדר גרהם בל. הוא נקרא בתחילה "טלפון" ושימשה לשיחות בינעירוניות. במהלך השנים עבר הטלפון שינויים ושיפורים רבים, והוא זכה לשמות רבים ושונים.

טלפון הפעמון

השם הראשון שניתן לטלפון היה "טלפון פעמון". שם זה ניתן לטלפון לכבוד הממציא שלו, אלכסנדר גרהם בל. טלפון הפעמון היה הטלפון הראשון שהיה בשימוש מסחרי, וזה היה הטלפון הראשון ששימש בבתים.

טלפון הרוטרי

השם הבא שניתן לטלפון היה "הטלפון הרוטרי". השם הזה ניתן לטלפון מכיוון שהיה לו חוגה סיבובית ששימשה לחיוג המספרים. החוגה הסיבובית הייתה חוגה עגולה ששימשה לחיוג המספרים בטלפון.

טלפון המגע

השם הבא שניתן לטלפון היה "טלפון מגע טון". השם הזה ניתן לטלפון מכיוון שהיה לו לוח מקשים עם צליל מגע ששימש לחיוג המספרים. לוח המקשים בגווני המגע היה לוח מקשים מלבני ששימש לחיוג המספרים בטלפון.

הטלפון האלחוטי

השם הבא שניתן לטלפון היה "טלפון אלחוטי". השם הזה ניתן לטלפון מכיוון שהיה לו מכשיר אלחוטי ששימש לביצוע שיחות. השפופרת האלחוטית הייתה מכשיר קטן ששימש לביצוע שיחות ללא צורך בכבל.

סיכום

הטלפון הישן עבר שינויים ושיפורים רבים במהלך השנים, והוא זכה לשמות רבים ושונים. מטלפון פעמון ועד לטלפון אלחוטי, הטלפון הישן שימש בדרכים רבות ושונות. אם אתה מעוניין ללמוד עוד על ההיסטוריה של הטלפון הישן, אתה יכול לצפות בסרטון על זה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן