דף הבית » איך קוראים » מה שמו של החתול מפינוקיו?

מה שמו של החתול מפינוקיו?

מה שמו של החתול מפינוקיו?

מה שמו של החתול מפינוקיו?

פינוקיו הוא סרט קלאסי של דיסני משנת 1940 העוקב אחר סיפורה של בובת עץ שחולם להיות ילד אמיתי. אחת הדמויות האהובות ביותר בסרט היא החתול, פיגארו, שהוא חיית המחמד ובן לוויה של פינוקיו. פיגארו הוא חתול שובב ושובב שלעתים קרובות גורם צרות לפינוקיו וחבריו. אבל למרות אופיו השובב, פיגארו הוא חבר נאמן שתמיד נמצא שם כדי לעזור לפינוקיו כשהוא צריך את זה.

המקורות של פיגארו

פיגארו נוצר על ידי וולט דיסני וצוות האנימטורים שלו לסרט משנת 1940. הוא התבסס על דמות מהרומן המקורי של קרלו קולודי, שיצא לאור בשנת 1883. ברומן נקרא החתול "קליאו" והוא מתואר כחתול "קטן מאוד ושחור מאוד". עם זאת, דיסני שינתה את השם לפיגרו עבור הסרט, והדמות עוצבה מחדש להיות חתול לבן עם כתמים שחורים.

אישיותו של פיגארו

פיגארו הוא חתול שובב ושובב שאוהב לעשות צרות. לעתים קרובות רואים אותו מתעסק עם פינוקיו וחבריו, והוא לא מפחד לעמוד מול החיות הגדולות יותר בסרט. למרות אופיו השובב, פיגארו הוא חבר נאמן שתמיד נמצא שם כדי לעזור לפינוקיו כשהוא צריך את זה. הוא גם מאוד מגן על פינוקיו, ויעשה הכל כדי לשמור עליו.

תפקידו של פיגארו בסרט

פיגארו משחק תפקיד חשוב בסרט. הוא בן לוויה נאמן לפינוקיו, ועוזר לו במסע שלו להפוך לילד אמיתי. הוא גם משמש כמקור להקלה קומית, ומספק כמה רגעים קלילים נחוצים בסרט.

המורשת של פיגארו

פיגארו הפך לאחת הדמויות האהובות ביותר ביקום דיסני. הוא הופיע במספר רב של סרטים ותוכניות טלוויזיה של דיסני, והוא דמות פופולרית בסחורה של דיסני. הוא מופיע גם בפארקי השעשועים של דיסני, שם ניתן לראות אותו במצעדים ובמופעים.

סיכום

פיגארו היא אחת הדמויות האהובות ביותר ביקום דיסני. הוא חתול שובב ושובב שאוהב לעשות צרות, אבל הוא גם חבר נאמן שתמיד נמצא שם כדי לעזור לפינוקיו כשהוא צריך את זה. פיגארו הפך לדמות איקונית ביקום של דיסני, והמורשת שלו תמשיך לחיות לדורות הבאים. כדי ללמוד עוד על פיגארו ועל הדמויות האחרות מפינוקיו, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן