דף הבית » איך קוראים » מה שמו של החתול במגפיים?

מה שמו של החתול במגפיים?

מה שמו של החתול במגפיים?

מה שמו של החתול במגפיים?

החתול במגפיים הוא דמות אהובה מהאגדה הקלאסי Puss in Boots. הוא חתול מדבר שנועל מגפיים וידוע בערמומיותו ובשנינותו. אבל מה השם האמיתי של החתול במגפיים?

מקורות החתול במגפיים

החתול במגפיים הופיע לראשונה באגדה הצרפתית Puss in Boots, שנכתב על ידי שארל פרו בשנת 1697. בסיפור, החתול במגפיים הוא חתול חכם ובעל תושייה שעוזר לאדונו, בנו של טוחן עני, להפוך לאדם עשיר ורב תושייה. אציל רב עוצמה. החתול במגפיים אף פעם לא מקבל שם באגדה המקורית. עם זאת, הדמות עובדה ודומיינת מחדש בצורות שונות במהלך השנים, והוא זכה למגוון שמות שונים בגרסאות שונות של הסיפור.

החתול במגפיים בתרבות הפופולרית

החתול במגפיים הפך לדמות פופולרית בתרבות הפופולרית, המופיע בסרטים, בתוכניות טלוויזיה, בספרים ובמשחקי וידאו. הוא מכונה לעתים קרובות "כוס במגפיים" או פשוט "כוס". בסרט האנימציה כוס במגפיים משנת 2011, החתול במגפיים מדובב על ידי אנטוניו בנדרס וקיבל את השם "כוס". בזכיינית שרק, החתול במגפיים מדובב על ידי אנטוניו בנדרס וזוכה לשם "קיטי סופטפאו". בסדרת האנימה היפנית עין החתול, ניתן לחתול במגפיים את השם "טמה".

החתול במגפיים בשפות אחרות

החתול במגפיים הותאם ודמיינו מחדש בשפות ובתרבויות שונות ברחבי העולם. בספרדית, החתול במגפיים מכונה "Gato con Botas". באיטלקית הוא מכונה "גאטו קון גלי סטיוואלי". בגרמנית הוא מכונה "Der gestiefelte Kater".

סיכום

החתול במגפיים הוא דמות אהובה מהאגדה הקלאסי Puss in Boots. הוא חתול מדבר שנועל מגפיים וידוע בערמומיותו ובשנינותו. בעוד שלחתול במגפיים אף פעם לא ניתן שם באגדה המקורית, הוא קיבל מגוון שמות שונים בגרסאות שונות של הסיפור. הוא גם הותאם ודמיינו מחדש בשפות ובתרבויות שונות ברחבי העולם. למידע נוסף על החתול במגפיים, עיין בחיפוש YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן