דף הבית » איך קוראים » מה שמו של החיסון נגד חצבת?

מה שמו של החיסון נגד חצבת?

מה שמו של החיסון נגד חצבת?

מה זה חצבת?

חצבת היא נגיף מדבק מאוד שעלול לגרום לסיבוכים חמורים, כולל דלקת ריאות, דלקת מוח ומוות. זה מתפשט באוויר כאשר אדם נגוע משתעל או מתעטש. תסמינים של חצבת כוללים חום, נזלת, שיעול ופריחה שמתפשטת בכל הגוף. ניתן למנוע חצבת באמצעות חיסון.

מהו החיסון נגד חצבת?

החיסון נגד חצבת הוא דרך בטוחה ויעילה להגנה מפני הנגיף. זהו חיסון משולב המגן גם מפני חזרת ואדמת (חצבת גרמנית). החיסון ניתן בזריקה וניתן בדרך כלל לילדים בגילאי 12 עד 15 חודשים, עם מנת דחף בגיל 4 עד 6 שנים.

מי צריך לקבל את החיסון נגד חצבת?

החיסון נגד חצבת מומלץ לכל הילדים והמבוגרים שעדיין אינם חסינים מפני הנגיף. זה כולל אנשים שמעולם לא קיבלו את החיסון, אלה שלא חלו במחלה, ואלה שלא חוסנו. החיסון מומלץ גם לאנשים שנמצאים בסיכון גבוה לחלות בנגיף, כמו עובדי שירותי בריאות, מטיילים ואנשים המתגוררים באזורים שבהם קיים סיכון גבוה להתפרצות חצבת.

מהם היתרונות של חיסון נגד חצבת?

החיסון נגד חצבת יעיל מאוד במניעת הנגיף. ההערכה היא שהחיסון יעיל ב-97% במניעת חצבת אם ניתנות שתי מנות. החיסון מסייע גם בהגנה מפני חזרת ואדמת, שעלולים לגרום לסיבוכים חמורים.

האם יש תופעות לוואי לחיסון נגד חצבת?

החיסון נגד חצבת הוא בדרך כלל בטוח ונסבל היטב. תופעות הלוואי השכיחות ביותר הן קלות וכוללות חום, פריחה וכאב במקום ההזרקה. תופעות לוואי חמורות הן נדירות, אך יכולות לכלול תגובות אלרגיות והתקפים.

השוואה מהירה

תַרכִּיב יְעִילוּת תופעות לוואי
חַצֶבֶת 97% קל: חום, פריחה, כאב במקום ההזרקה. נדיר: תגובות אלרגיות, התקפים.

החיסון נגד חצבת הוא דרך בטוחה ויעילה להגנה מפני הנגיף. מומלץ לכל הילדים והמבוגרים שעדיין אינם חסינים מפני הנגיף. החיסון יעיל מאוד במניעת הנגיף וגם מסייע בהגנה מפני חזרת ואדמת. תופעות הלוואי השכיחות ביותר הן קלות וכוללות חום, פריחה וכאב במקום ההזרקה. תופעות לוואי חמורות הן נדירות, אך יכולות להופיע. למידע נוסף על החיסון נגד חצבת, בקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן