דף הבית » איך קוראים » מה שמו של החודש השני?

מה שמו של החודש השני?

מה שמו של החודש השני?

מה שמו של החודש השני?

החודש השני בלוח הגרגוריאני הוא פברואר. זהו החודש הקצר ביותר בשנה, עם 28 ימים בלבד בשנה רגילה ו-29 ימים בשנה מעוברת. פברואר נקרא על שמו של האל הרומי פברווס, שהיה אל הטיהור והניקוי.פברואר הוא החודש היחיד שנקרא על שמו של אל רומי. זה גם החודש היחיד שיש בו פחות מ-30 ימים. הסיבה לכך היא שהרומאים הקדמונים האמינו שחודש פברואר הוא חודש חסר מזל ולכן הם קיצרו אותו ל-28 ימים.

היסטוריה של פברואר

לחודש פברואר יש היסטוריה ארוכה ומעניינת. הוא הוצג לראשונה על ידי הרומאים הקדמונים במאה ה-8 לפני הספירה. הרומאים קראו לחודש על שם האל פברווס, שהיה אל הטיהור והניקוי. חודש פברואר היה במקור החודש האחרון בלוח הרומי. מאוחר יותר הוא הועבר לחודש השני של השנה כאשר הלוח היוליאני הוצג בשנת 46 לפני הספירה. הלוח היוליאני הוחלף בלוח הגרגוריאני בשנת 1582, ומאז פברואר נשאר החודש השני בשנה.

משמעות פברואר

פברואר הוא חודש משמעותי מסיבות רבות ושונות. בארה"ב, זהו חודש הנשיאים, שהוא חג פדרלי החוגג את ימי ההולדת של ג'ורג' וושינגטון ואברהם לינקולן. בבריטניה, פברואר הוא החודש של יום האהבה הקדוש, שהוא יום של אהבה ורומנטיקה. זהו גם חודש יום שלישי, שהוא יום לפני תחילת התענית. פברואר הוא גם חודש ראש השנה הסיני, אותו חוגגים מיליוני אנשים ברחבי העולם.

דעה אישית

פברואר הוא חודש מיוחד מסיבות רבות. זה החודש הקצר ביותר בשנה, אבל הוא גם מלא בחגים וחגיגות חשובות. זהו חודש של אהבה ורומנטיקה, כמו גם חודש של זיכרון והרהורים. זהו חודש של התחלות חדשות וזמן לצפות לעתיד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן