דף הבית » איך קוראים » מה שמו של החודש השמיני?

מה שמו של החודש השמיני?

מה שמו של החודש השמיני?

מה שמו של החודש השמיני?

החודש השמיני בלוח הגרגוריאני הוא אוגוסט. זהו החודש השישי בשנה בלוח היוליאני, והחודש החמישי בלוח הרומי העתיק. אוגוסט נקרא על שמו של אוגוסטוס קיסר, הקיסר הרומי הראשון.אוגוסט הוא החודש האחרון של הקיץ בחצי הכדור הצפוני והחודש האחרון של החורף בחצי הכדור הדרומי. זה החודש העמוס ביותר בשנה עבור אנשים רבים, מכיוון שזהו הזמן שבו רוב האנשים יוצאים לחופשת הקיץ שלהם.

היסטוריה של אוגוסט

אוגוסט היה ידוע במקור בשם Sextilis בלוח השנה הרומי, שהיה החודש השישי בשנה. שמו שונה לאוגוסט בשנת 8 לפני הספירה על ידי הסנאט הרומי לכבוד אוגוסטוס קיסר. אוגוסטוס היה הקיסר הרומי הראשון ומייסד האימפריה הרומית.אוגוסט היה החודש בו נולד יוליוס קיסר, וזה היה גם החודש שבו מת אוגוסטוס. זה היה גם החודש שבו נוסדה האימפריה הרומית.

אוגוסט בתרבויות שונות

בתרבויות רבות, אוגוסט קשור לזמן הקציר. בארצות הברית, אוגוסט הוא החודש של פסטיבל התירס הלאומי. בבריטניה, אוגוסט הוא החודש של תערוכת יורקשייר הגדולה. בהודו, אוגוסט הוא חודש ה-Kumbh Mela, פסטיבל הינדי. בלוח השנה הסיני, אוגוסט הוא החודש של פסטיבל הרפאים. זו תקופה שבה אנשים זוכרים את אבותיהם ומכבדים אותם.

חגי אוגוסט

אוגוסט הוא חודש של חגים רבים. בארצות הברית, אוגוסט הוא החודש של יום התפילה הלאומי, יום השירות הלאומי ויום הזיכרון הלאומי. בבריטניה, אוגוסט הוא החודש של חופשת בנק הקיץ. בהודו, אוגוסט הוא החודש של Raksha Bandhan, פסטיבל הינדי.

שאלות ותשובות

ש: מה המשמעות של אוגוסט?

ת: אוגוסט הוא חודש משמעותי בתרבויות רבות. בארצות הברית זהו החודש של יום התפילה הלאומי, יום השירות הלאומי ויום הזיכרון הלאומי. בבריטניה, זהו החודש של חופשת בנק הקיץ. בהודו, זהו החודש של רקשה בנדהאן, פסטיבל הינדי.

ש: מה מקור השם אוגוסט?

ת: השם אוגוסט מגיע מהמילה הלטינית "אוגוסטוס", שפירושה "מכובד" או "מלכותי". הוא נקרא על שמו של אוגוסטוס קיסר, הקיסר הרומי הראשון.

ש: מהי המשמעות של אוגוסט בלוח השנה הסיני?

ת: בלוח השנה הסיני, אוגוסט הוא החודש של פסטיבל הרפאים. זו תקופה שבה אנשים זוכרים את אבותיהם ומכבדים אותם.

סיכום

אוגוסט הוא החודש השמיני בלוח הגרגוריאני. זה היה ידוע במקור בשם Sextilis בלוח השנה הרומי, ושמו שונה לאוגוסט בשנת 8 לפני הספירה לכבודו של אוגוסטוס קיסר, הקיסר הרומי הראשון. אוגוסט הוא החודש האחרון של הקיץ בחצי הכדור הצפוני והחודש האחרון של החורף בחצי הכדור הדרומי. זה קשור לזמן הקציר בתרבויות רבות, והוא החודש של חגים רבים, כגון יום התפילה הלאומי, יום השירות הלאומי ויום הזיכרון הלאומי בארצות הברית, וחג בנק הקיץ בארצות הברית הממלכה המאוחדת. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן