דף הבית » איך קוראים » מה שמו של החבר החדש של טיילור?

מה שמו של החבר החדש של טיילור?

מה שמו של החבר החדש של טיילור?

מי החבר החדש של טיילור?

טיילור סוויפט היא אחת מכוכבות הפופ המצליחות והאהובות בעולם. היא נמצאת בציבור מאז שהייתה נערה, והמעריצים שלה עקבו אחרי כל צעד שלה. לאחרונה, טיילור נצפתה עם גבר חדש, והאינטרנט גועש בספקולציות לגבי מי הוא. איש המסתורין הוא ג'ו אלווין, שחקן ודוגמן מלונדון. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הליכת המחצית הארוכה של בילי לין" ו"הפייבוריט". ג'ו הוא בן 27, מה שהופך אותו לצעיר מטיילור ב-10 שנים. השניים נצפו בלונדון ובניו יורק, והם נראו מחזיקים ידיים ונראים מאוהבים מאוד.

איך טיילור וג'ו נפגשו?

טיילור וג'ו הכירו לראשונה ב-2016, כשטיילור צילמה את העיבוד לסרט של המחזמר "חתולים". ג'ו גם עבד על הסרט, והשניים הצליחו במהירות. הם שמרו על מערכת היחסים שלהם פרטית לזמן מה, אבל בסופו של דבר, החדשות על הרומן שלהם פורסמו לציבור. מאז, הזוג נצפה בלונדון ובניו יורק, והם נראו מחזיקים ידיים ונראים מאוהבים מאוד. הם גם נראו משתתפים באירועים שונים יחד, כולל פרסי גלובוס הזהב ו- Met Gala.

מה אנחנו יודעים על ג'ו?

ג'ו אלווין הוא שחקן ודוגמן מלונדון. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הליכת המחצית הארוכה של בילי לין" ו"הפייבוריט". ג'ו בן 27, והוא צעיר מטיילור ב-10 שנים. ג'ו הוא אדם מאוד פרטי, והוא הרחיק את חייו האישיים מעיני הציבור. הוא שחקן מוכשר, והוא זכה לשבחים על הופעותיו הן בהליכת המחצית הארוכה של בילי לין והן ב"הפייבוריט". הוא גם דוגמן מוכשר, והוא עבד עם כמה מהשמות הגדולים בתעשיית האופנה.

מה משותף לטיילור וג'ו?

לטיילור ולג'ו יש הרבה במשותף. לשניהם יש תשוקה למוזיקה, ולשניהם יש אהבה לאופנה. לשניהם יש גם אהבה לטיולים, והם נצפו בערים שונות ברחבי העולם. בני הזוג חולקים גם אהבה לבעלי חיים, ושניהם נראו עם חיות המחמד שלהם. לשניהם גם יש תשוקה לפילנתרופיה, ושניהם היו מעורבים במטרות צדקה שונות.

השוואה מהירה

טיילור סוויפט ג'ו אלווין
גיל: 29 גיל: 27
מקצוע: זמר/כותב שירים מקצוע: שחקן/דוגמן
תחביבים: מוזיקה, אופנה, טיולים תחביבים: מוזיקה, אופנה, טיולים
פילנתרופיה: כן פילנתרופיה: כן

טיילור סוויפט וג'ו אלווין הם התאמה מושלמת. לשניהם יש תשוקה למוזיקה, אופנה וטיולים, ולשניהם יש אהבה לבעלי חיים ולפילנתרופיה. הם נצפו בערים שונות ברחבי העולם, והם נראו מחזיקים ידיים ונראים מאוהבים מאוד. טיילור וג'ו נמצאים יחד כבר כמה שנים, ונראה שהם מתחזקים. הם שמרו על מערכת היחסים שלהם פרטית, אבל ברור שהם מאוד מאוהבים. זהות החבר החדש של טיילור הייתה תעלומה כבר זמן מה, אבל עכשיו אנחנו יודעים מי הוא. ג'ו אלווין הוא שחקן ודוגמן מלונדון, והוא צעיר מטיילור ב-10 שנים. בני הזוג נצפו בערים שונות ברחבי העולם, והם נראו מחזיקים ידיים ונראים מאוהבים מאוד. לטיילור ולג'ו יש הרבה במשותף, ונראה שהם מתאימים באופן מושלם. הם ביחד כבר כמה שנים, ונראה שהם מתחזקים. אנו מאחלים להם את כל הטוב שבזוגיות שלהם, ואנחנו לא יכולים לחכות לראות מה צופן להם העתיד. בדוק את טיילור סוויפט וג'ו אלווין ביוטיוב

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן