דף הבית » איך קוראים » מה שמו של הזמר שייצג באירוויזיון?

מה שמו של הזמר שייצג באירוויזיון?

מה שמו של הזמר שייצג באירוויזיון?

מה זה אירוויזיון?

אירוויזיון היא תחרות שירים בינלאומית המתקיימת מדי שנה מאז 1956. היא מאורגנת על ידי איגוד השידור האירופי והיא אחת מתוכניות הטלוויזיה הוותיקות בעולם. בתחרות משתתפים משתתפים מכל רחבי אירופה, והפכה לאירוע פופולרי בקרב צופים בכל רחבי העולם. כל מדינה משתתפת שולחת זמר לבצע שיר, והזוכה נקבע על ידי שילוב של חבר מושבעים והצבעת ציבור. בתחרות נראו כמה מהשמות הגדולים במוזיקה, כולל ABBA, סלין דיון וג'וני לוגן.

מי ייצג באירוויזיון?

מאז הקמתו, אירוויזיון ראה מגוון רחב של זמרים המייצגים את מדינותיהם. כמה מהבולטים ביותר כוללים:

ABBA

הלהקה השוודית ABBA זכתה בתחרות האירוויזיון 1974 עם השיר "Waterloo". השיר המשיך והפך ללהיט עולמי, והלהקה הפכה לאחת מלהקות הפופ המצליחות בכל הזמנים.

סלין דיון

הזמרת הקנדית סלין דיון ייצגה את שוויץ בתחרות האירוויזיון 1988 עם השיר שלה "Ne Partez Pas Sans Moi". היא המשיכה והפכה לאחת הזמרות המצליחות בכל הזמנים, ומכרה למעלה מ-200 מיליון אלבומים ברחבי העולם.

ג'וני לוגן

הזמר האירי ג'וני לוגן זכה בתחרות האירוויזיון 1980 עם שירו "What's Another Year". הוא המשיך לזכות בתחרות שוב ב-1987 עם השיר שלו "Hold Me Now", מה שהפך אותו לאמן היחיד שזכה בתחרות פעמיים.

סיכום

אירוויזיון היא תחרות שירים בינלאומית שראתה כמה מהשמות הגדולים במוזיקה. מ-ABBA ועד סלין דיון ועד ג'וני לוגן, התחרות כללה מגוון רחב של זמרים המייצגים את מדינותיהם. למידע נוסף על האירוויזיון והזמרים שייצגו את מדינותיהם, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן