דף הבית » איך קוראים » מה שמו של האח הגדול 2020?

מה שמו של האח הגדול 2020?

מה שמו של האח הגדול 2020?

מה זה האח הגדול?

האח הגדול היא תוכנית ריאליטי פופולרית שמשודרת מאז שנת 2000. התוכנית עוקבת אחר קבוצת מתמודדים, המכונה "אורחי בית", המתגוררים יחד בבית מצויד במצלמות ומיקרופונים אשר לוכדים כל צעד שלהם. בכל שבוע, אורחי הבית מתחרים באתגרים ומצביעים אחד את השני עד שנשאר רק אחד כדי לזכות בפרס הגדול. את התוכנית מנחה ג'ולי צ'ן מונבס.

האח הגדול 2020

האח הגדול 2020 היא העונה ה-22 של התכנית והיא עלתה לראשונה ב-25 ביוני 2020. התכנית משודרת ב-CBS ומנחה אותה ג'ולי צ'ן מונבס. העונה הזו מציגה צוות כוכבים של HouseGuests לשעבר מעונות קודמות. צוות השחקנים כולל מעריצים אהובים כמו קודי קלפיורי, ניקול פרנזל וטיילר קריספן.

איך לצפות באח הגדול 2020

האח הגדול 2020 משודר ב-CBS וניתן לצפות בו בשידור חי בשירות הסטרימינג של CBS All Access. התוכנית זמינה גם לפי דרישה באפליקציית CBS All Access. מעריצים יכולים גם לצפות בתוכנית ב-YouTube על ידי חיפוש "האח הגדול 2020" או על ידי ביקור בקישור הזה .

מתמודדי האח הגדול 2020

האח הגדול 2020 כולל צוות כוכבים של HouseGuests לשעבר מעונות קודמות. צוות השחקנים כולל מעריצים אהובים כמו קודי קלפיורי, ניקול פרנזל וטיילר קריספן. מתמודדים נוספים כוללים את ביילי דייטון, דאוון רוג'רס, איאן טרי, קישה סמית', קווין קמפבל, ממפיס גארט וחג המולד אבוט.

סיכום האח הגדול 2020

האח הגדול 2020 היא העונה ה-22 של תוכנית הריאליטי הפופולרית, האח הגדול. התוכנית משודרת ברשת CBS ומנחה אותה ג'ולי צ'ן מונבס. העונה הזו מציגה צוות כוכבים של HouseGuests לשעבר מעונות קודמות. מעריצים יכולים לצפות בשידור חי בשירות הסטרימינג של CBS All Access או לפי דרישה באפליקציית CBS All Access. למידע נוסף על התוכנית, המתחרים בה והמארח, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן