דף הבית » איך קוראים » מה שמו של האדם השני שהלך על הירח?

מה שמו של האדם השני שהלך על הירח?

מה שמו של האדם השני שהלך על הירח?

מי היה האדם השני שהלך על הירח?

האדם השני שהלך על הירח היה אדווין "באז" אולדרין. הוא היה חלק ממשימת אפולו 11, שהייתה המשימה הראשונה להנחית בני אדם על הירח. אולדרין היה טייס מודול הירח במשימה, והוא היה האדם השני שעלה על פני הירח. משימת אפולו 11 שוגרה ב-16 ביולי 1969 ממרכז החלל קנדי בפלורידה. זו הייתה המשימה הראשונה להנחית בני אדם על הירח, וזו הייתה אבן דרך מרכזית בהיסטוריה של חקר החלל. על המשימה פיקד ניל ארמסטרונג, והיא כללה גם את מייקל קולינס.

המסע של באז אלדרין אל הירח

אולדרין נולד ב-1930 בגלן רידג', ניו ג'רזי. הוא היה בוגר ווסט פוינט וטייס מעוטר בחיל האוויר. הוא נבחר כאסטרונאוט ב-1963, והוא היה חלק ממשימת ג'מיני 12 ב-1966. ב-20 ביולי 1969, אולדרין וארמסטרונג הפכו לשני בני האדם הראשונים שהלכו על הירח. אולדרין היה האדם השני שעלה על פני הירח, והוא תיאר את החוויה כ"צעד אחד קטן לאדם, קפיצה אחת ענקית לאנושות." אלדרין בילה שעתיים וחצי על פני הירח, במהלכן הוא וארמסטרונג. אספו דוגמאות, צילמו ושתל דגל אמריקאי. הם גם השאירו לוח על הירח שעליו נכתב: "הנה גברים מכוכב הלכת כדור הארץ דרכו לראשונה על הירח ביולי 1969 לספירה באנו בשלום עבור כל האנושות."

מורשת משימת אפולו 11

משימת אפולו 11 הייתה אבן דרך מרכזית בהיסטוריה של חקר החלל. זו הייתה הפעם הראשונה שבני אדם דרכו אי פעם על גוף שמימי אחר, וזה היה הישג גדול עבור ארצות הברית. למשימה הייתה גם השפעה גדולה על התרבות הפופולרית. זה נתן השראה לדור של מדענים ומהנדסים, וזה היה הנושא של ספרים, סרטים ותוכניות טלוויזיה רבות.

שאלות ותשובות

  • ש: מה היה שמה של החללית שנשאה את משימת אפולו 11?
  • ת: החללית שנשאה את משימת אפולו 11 הייתה טיל שבתאי V.
  • ש: כמה זמן נמשכה משימת אפולו 11?
  • ת: משימת אפולו 11 נמשכה 8 ימים, 3 שעות, 18 דקות ו-35 שניות.
  • ש: מה השאירו באז אולדרין וניל ארמסטרונג על הירח?
  • ת: באז אולדרין וניל ארמסטרונג השאירו לוח על הירח שכתוב עליו, "הנה גברים מכוכב הלכת כדור הארץ דרכו לראשונה על הירח ביולי 1969 לספירה באנו בשלום עבור כל האנושות."

משימת אפולו 11 הייתה אבן דרך מרכזית בהיסטוריה של חקר החלל, וזו הייתה הפעם הראשונה שבני אדם דרכו אי פעם על גוף שמימי אחר. האדם השני שהלך על הירח היה אדווין "באז" אולדרין, שהיה חלק ממשימת אפולו 11. אולדרין היה טייס מודול הירח במשימה, והוא היה האדם השני שעלה על פני הירח. הוא תיאר את החוויה המפורסמת כ"צעד אחד קטן לאדם, קפיצת מדרגה אחת ענקית לאנושות". למשימה הייתה גם השפעה גדולה על התרבות הפופולרית, והיא שימשה השראה לדור של מדענים ומהנדסים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן