דף הבית » איך קוראים » מה שמו של דרמל?

מה שמו של דרמל?

מה שמו של דרמל?

מה שמו של דרמל?

Dremel הוא מותג של כלי עבודה חשמליים המשמשים לחיתוך, שחיקה, שיוף וליטוש. המותג נוסד ב-1932 על ידי אלברט ג'יי דרמל, מהגר גרמני שעבר לארצות הברית בסוף שנות ה-20. מאז הפך המותג לשם דבר בתעשיית הכלים החשמליים, וכעת הוא בבעלות תאגיד כלי העבודה רוברט בוש.

היסטוריה של דרמל

המותג דרמל נוסד בשנת 1932 על ידי אלברט ג'יי דרמל, מהגר גרמני שעבר לארצות הברית בסוף שנות ה-20. היה לו חזון ליצור קו של כלים שיוכלו לשמש למגוון משימות, והוא החל לפתח את כלי הדרמל הראשונים בבית המלאכה שלו במרתף. הכלי הראשון של Dremel היה כלי סיבובי כף יד, אשר תוכנן לשמש לחיתוך, השחזה, שיוף וליטוש. הכלים הראשונים של Dremel נמכרו בשנת 1934, והמותג צבר פופולריות במהירות בשל הרבגוניות וקלות השימוש שלו. המותג הרחיב מאז את קו המוצרים שלו לכלול מגוון רחב של כלי עבודה חשמליים, כולל מסורים, נתבים ומקדחים.

דרמל כלים

כלי דרמל מיועדים לשימוש למגוון משימות, מחיתוך ושחזה ועד לשיוף והברקה. הכלים זמינים במגוון גדלים וסגנונות, וניתן להשתמש בהם גם לפרויקטים מקצועיים וגם לפרויקטים של עשה זאת בעצמך. הכלים הפופולריים ביותר של Dremel הם הכלים הסיבוביים, אשר מיועדים לשימוש עם מגוון חיבורים. ניתן להשתמש באביזרים אלה למגוון משימות, כגון חיתוך, שחיקה, שיוף וליטוש. ניתן להשתמש בקבצים המצורפים גם למשימות מיוחדות יותר, כגון חריטה וניתוב.

דרמל אביזרים

בנוסף לכלי העבודה, דרמל מציעה גם מגוון רחב של אביזרים. אביזרים אלה כוללים מקדחים, דיסקים שיוף, אבני שחיקה ורפידות ליטוש. האביזרים מיועדים לשימוש עם הכלים של Dremel, ויכולים לעזור להפוך את העבודה לקלה ויעילה יותר.

סיכום

Dremel הוא מותג של כלי עבודה חשמליים המשמשים לחיתוך, שחיקה, שיוף וליטוש. המותג נוסד בשנת 1932 על ידי Albert J. Dremel, ומאז הפך לשם דבר בתעשיית הכלים החשמליים. המותג מציע מגוון רחב של כלים ואביזרים, אשר יכולים לשמש למגוון משימות. למידע נוסף, תוכל לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן