דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בעלה לשעבר של שרי אריסון?

מה שמו של בעלה לשעבר של שרי אריסון?

מה שמו של בעלה לשעבר של שרי אריסון?

מי זאת שרי אריסון?

שרי אריסון היא אשת עסקים ופילנתרופית ישראלית. היא בתו של טד אריסון ז"ל, מייסד קרניבל תאגיד, והיו"ר הנוכחי של קבוצת אריסון. היא גם המייסדת של קרן משפחת תד אריסון, ארגון פילנתרופי התומך במגוון מטרות בארץ ובעולם.

מיהו בעלה לשעבר של שרי אריסון?

בעלה לשעבר של שרי אריסון הוא עופר גלזר, איש עסקים ויזם ישראלי. גלזר הוא המייסד והמנכ"ל של קבוצת גלזר, חברת השקעות פרטית המתמחה בהשקעות נדל"ן, טכנולוגיה והון סיכון. גלזר הוא גם מנכ"ל קבוצת אריסון לשעבר, תפקיד שמילא בין השנים 2006-2011.

רקע של עופר גלזר

עופר גלזר נולד בישראל בשנת 1962. למד באוניברסיטה העברית בירושלים, שם סיים תואר בכלכלה ומנהל עסקים. לאחר שסיים את לימודיו, הוא עבד בענף הבנקאות לפני שהקים את קבוצת גלזר ב-1993.

הזוגיות של עופר גלזר ושרי אריסון

עופר גלזר ושרי אריסון נישאו בשנת 1998. נולדו להם שני ילדים משותפים, בן ובת. בני הזוג התגרשו בשנת 2011.

המיזמים העסקיים של עופר גלזר

עופר גלזר הוא המייסד והמנכ"ל של קבוצת גלזר, חברת השקעות פרטית המתמחה בהשקעות נדל"ן, טכנולוגיה והון סיכון. הוא גם המייסד והיו"ר של מכון גלזר למנהיגות וחדשנות, ארגון ללא מטרות רווח המעניק הדרכות מנהיגות ומנטורינג ליזמים צעירים.

סיכום

בעלה לשעבר של שרי אריסון הוא עופר גלזר, איש עסקים ויזם ישראלי. גלזר הוא המייסד והמנכ"ל של קבוצת גלזר, חברת השקעות פרטית המתמחה בהשקעות נדל"ן, טכנולוגיה והון סיכון. הוא גם המייסד והיו"ר של מכון גלזר למנהיגות וחדשנות, ארגון ללא מטרות רווח המעניק הדרכות מנהיגות ומנטורינג ליזמים צעירים. למידע נוסף על עופר גלזר והמיזמים העסקיים שלו, בקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן