דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנו של בן אל תבורי?

מה שמו של בנו של בן אל תבורי?

מה שמו של בנו של בן אל תבורי?

מי זה בן אל תבורי?

בן אל תבורי הוא שחקן ובמאי ישראלי המוכר בעיקר בזכות עבודתו בתיאטרון. הוא עוסק בתיאטרון למעלה מ-40 שנה וביים כמה מההצגות המצליחות בישראל. הוא ידוע גם בעבודתו בקולנוע ובטלוויזיה.

נושאים קשורים:

 

מה שמו של בנו של בן אל תבורי?

בנו של בן אל תבורי נקרא אבי אל תבורי. אבי הוא שם עברי שפירושו “אבי העם”. השם נבחר על ידי בן אל תבורי לכבוד אביו, שהיה ניצול שואה.

חייו המוקדמים של אבי

אבי אל תבורי נולד בתל אביב, ישראל בשנת 1974. למד באוניברסיטה העברית בירושלים, שם למד תיאטרון וקולנוע. לאחר שסיים את לימודיו, הוא עבד כעוזר במאי במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה.

הקריירה של אבי

לאבי אל תבורי הייתה קריירה מצליחה בתיאטרון, בקולנוע ובטלוויזיה. הוא ביים כמה מחזות וסרטים, ביניהם “הדיבוק” שזכה לשבחים. הוא גם השתתף במספר תוכניות טלוויזיה, ביניהן “קול ישראל” ו”האח הגדול ישראל”.

החיים האישיים של אבי

אבי אל תבורי נשוי לשחקנית והזמרת הישראלית נועה תשבי. לזוג שני ילדים, בת בשם טליה ובן בשם יונתן. אבי ונועה פעילים שניהם בתעשיית הבידור הישראלית.

המורשת של אבי

אבי אל תבורי הוא דמות מוכרת בתעשיית הבידור הישראלית. הוא ידוע בעבודתו בתיאטרון, בקולנוע ובטלוויזיה. הוא ידוע גם במחויבותו למורשת אביו ובמסירותו למשפחתו. שמו ימשיך להיזכר עוד שנים רבות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן