דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנו של איגי וקסמן?

מה שמו של בנו של איגי וקסמן?

מה שמו של בנו של איגי וקסמן?

מי זאת איגי וקסמן?

איגי וקסמן הוא שחקן, במאי ומפיק ישראלי-אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים כמו הלבובסקי הגדול, ההנגאובר והזאב מוול סטריט. הוא גם הופיע בתוכניות טלוויזיה כמו Entourage ו-Curb Your Enthusiasm. וקסמן היה מועמד למספר פרסים, כולל פרס אוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר על תפקידו בסרט "הזאב מוול סטריט".

מה שמו של בנו של איגי וקסמן?

לאיגי וקסמן יש בן אחד, ששמו מקס וקסמן. מקס הוא כיום בן 17 והוא תלמיד בתיכון מקומי. הוא שחקן כדורסל נלהב ועוסק בספורט מאז שהיה ילד צעיר. הוא גם הביע עניין להמשיך בקריירה במשחק, בעקבות אביו.

תחומי עניין אחרים של מקס וקסמן

בנוסף לכדורסל, מקס וקסמן מתעניין גם במוזיקה ובקולנוע. הוא מנגן בגיטרה מאז שהיה ילד צעיר וכותב ומקליט את המוזיקה שלו. הוא גם מעריץ של סרטים קלאסיים וידוע שהוא צופה בסרטים כמו הסנדק וגאולת שושאנק.

מערכת היחסים של מקס וקסמן עם אביו

למקס וקסמן יש מערכת יחסים קרובה עם אביו, איגי וקסמן. ידוע שהשניים מבלים יחד במשחק כדורסל, צפייה בסרטים ודיונים במוזיקה. מקס נודע גם כמלווה את אביו לאירועים שונים, כמו בכורה של סרטים ותערוכות פרסים.

תוכניות העתיד של מקס וקסמן

מקס וקסמן הביע עניין בקריירה של משחק, בעקבות אביו. הוא גם הביע עניין בקריירה במוזיקה, וכתב והקליט שירים משלו. מקס גם הביע עניין בלימודים בקולג', למרות שעדיין לא החליט על מקצוע.

השוואה מהירה

שֵׁם גיל תחומי עניין
מקס וקסמן 17 כדורסל, מוזיקה, סרטים

מקס וקסמן הוא בנו של איגי וקסמן, שחקן, במאי ומפיק ישראלי-אמריקאי. מקס הוא כיום בן 17 והוא תלמיד בתיכון מקומי. הוא שחקן כדורסל נלהב והביע עניין להמשיך בקריירה במשחק ובמוזיקה. למקס יש קשר הדוק עם אביו וידוע שהוא מלווה אותו לאירועים שונים. מקס גם הביע עניין בלימודים בקולג', למרות שעדיין לא החליט על תואר ראשון. בסך הכל, מקס וקסמן הוא צעיר מוכשר עם עתיד מזהיר לפניו. יש לו תשוקה לכדורסל, מוזיקה וקולנוע, והביע עניין בקריירה במשחק ובמוזיקה. יש לו מערכת יחסים קרובה עם אביו, איגי וקסמן, וידוע שהוא מלווה אותו לאירועים שונים. מקס גם הביע עניין בלימודים בקולג', למרות שעדיין לא החליט על מקצוע. למידע נוסף על מקס וקסמן ואביו, איגי וקסמן, עיין בערוץ היוטיוב של איגי וקסמן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן