דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנה של שיר אלמלי?

מה שמו של בנה של שיר אלמלי?

מה שמו של בנה של שיר אלמלי?

מי זאת שיר אלמלי?

שיר אלמליח היא שחקנית, קומיקאית ומנחת טלוויזיה ישראלית. הוא מוכר בעיקר בזכות תפקידיו בסדרות הטלוויזיה הישראליות "ארץ נהדרת" ו"הסוכנות היהודית". הוא גם מנחה תוכנית המשחקים הישראלית הפופולרית "המחיר נכון". אלמליח היא חלק מתעשיית הבידור הישראלית כבר למעלה משני עשורים ונחשבת לאחת הדמויות הפופולריות והאהובות בארץ.

מה שמו של בנה של שיר אלמלי?

לשיר אלמליח ולאשתו, השחקנית והזמרת נועה קירל, יש בן משותף. קוראים לו יוני אלמלי והוא נולד בשנת 2004. יוני הוא שחקן שאפתן והופיע במספר תוכניות טלוויזיה וסרטים ישראלים. הוא גם מוזיקאי מוכשר והוציא כמה סינגלים.

קריירת המשחק של יוני אלמליח

יוני אלמליה משחק מאז שהיה ילד צעיר. את הופעת הבכורה שלו עשה בסדרת הטלוויזיה הישראלית "ארץ נהדרת" בשנת 2008. מאז הופיע במספר תוכניות טלוויזיה וסרטים נוספים, ביניהם "הסוכנות היהודית" ו"המחיר נכון". הוא גם הופיע במספר פרסומות וקליפים.

הקריירה המוזיקלית של יוני אלמליח

בנוסף לקריירת המשחק שלו, יוני אלמליח הוא גם מוזיקאי מוכשר. הוא הוציא מספר סינגלים, ביניהם "כל העולם" ו"כל העולם כולו". הוא גם שיתף פעולה עם כמה אמנים ישראלים נוספים, ביניהם עידן רייכל ושלמה ארצי.

חייו האישיים של יוני אלמלי

יוני אלמליח כיום בן 16 והוא תלמיד בתיכון לאמנויות תלמה ילין בגבעתיים. הוא שחקן כדורסל נלהב וחבר בקבוצת הכדורסל של בית הספר. הוא גם חבר בצופים הישראלים ופעיל במספר ארגוני צדקה. לסיכום, יוני אלמליח הוא בנה של השחקן, הקומיקאי ומגישת הטלוויזיה הישראלית שיר אלמליח. הוא שחקן ומוזיקאי שאפתן והופיע במספר תוכניות טלוויזיה וסרטים. הוא גם מוזיקאי מוכשר והוציא כמה סינגלים. כיום יוני בן 16 ותלמיד בתיכון לאמנויות תלמה ילין בגבעתיים. למידע נוסף על יוני אלמלי, ניתן לבקר בדף הוויקיפדיה שלו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן