דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בנה של מאיה בוסקילה?

מה שמו של בנה של מאיה בוסקילה?

מה שמו של בנה של מאיה בוסקילה?

מי זאת מאיה בוסקילה?

מאיה בוסקילה היא זמרת ופזמונאית ישראלית הפעילה בתעשיית המוזיקה מאז תחילת שנות ה-2000. היא הוציאה כמה אלבומים וסינגלים, וזכתה במספר פרסים על עבודתה. היא ידועה גם באקטיביזם ובפילנתרופיה שלה, והייתה מעורבת בכמה פרויקטי צדקה.

מה שמו של בנה של מאיה בוסקילה?

מאיה בוסקילה היא אם גאה לבן, ששמו איתן. איתן נולד בשנת 2009, וכיום הוא בן 11. הוא ילד פעיל ויוצא, ואוהב לשחק ספורט ומוזיקה. הוא גם אמן מוכשר, והוצג בכמה תערוכות.

תחומי העניין של איתן

איתן אוהב לעשות ספורט, וחובב כדורגל מושבע. הוא גם אוהב לנגן בגיטרה ובפסנתר, ולומד שיעורים מאז שהיה ילד צעיר. הוא גם אמן מוכשר, והוצג בכמה תערוכות.

החינוך של איתן

איתן לומד כיום בבית ספר פרטי בתל אביב, ומצליח מאוד בלימודים. הוא גם מעורב בכמה פעילויות מחוץ ללימודים, כגון חוגי מוזיקה ואומנות.

העתיד של איתן

איתן הביע עניין בקריירה בתחום המוזיקה, ואמו תמכה מאוד בחלומותיו. הוא גם מעוניין להמשיך בקריירה באמנות, ולמד שיעורים בשני התחומים.

השוואה מהירה

שֵׁם איתן
גיל 11
תחומי עניין ספורט, מוזיקה, אמנות
חינוך בית ספר פרטי בתל אביב
תוכניות עתידיות מוזיקה ואמנות

מאיה בוסקילה היא אמו הגאה של בנה, איתן. איתן הוא ילד בן 11 פעיל ויוצא שאוהב לעשות ספורט, מוזיקה ואמנות. כיום הוא לומד בבית ספר פרטי בתל אביב, ומצליח מאוד בלימודיו. הוא גם מעורב בכמה פעילויות מחוץ ללימודים, כגון חוגי מוזיקה ואומנות. איתן הביע עניין בקריירה במוזיקה ובאמנות, ואמו תמכה מאוד בחלומותיו. בתמיכת אמו, בטוח צפוי לו עתיד מזהיר לאיתן. למידע נוסף על מאיה בוסקילה ובנה, איתן, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן