דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בן זוגה של אדל בסלובנית?

מה שמו של בן זוגה של אדל בסלובנית?

מה שמו של בן זוגה של אדל בסלובנית?

מה שמו של בן זוגה של אדל בסלובנית?

אדל היא זמרת-יוצרת בריטית שזכתה לתהילה והצלחה עולמית. היא נשואה לבעלה, סיימון קונצקי, מאז 2016. אבל איך קוראים לו בסלובנית, השפה הרשמית של סלובניה?סלובנית היא שפה דרום סלבית המדוברת על ידי כ-2.5 מיליון אנשים בסלובניה ובחלקים מאיטליה, אוסטריה, הונגריה , וקרואטיה. היא קשורה קשר הדוק לקרואטית, סרבית ובוסנית, והיא כתובה בכתב הלטיני. לסלובנית יש היסטוריה עשירה, כאשר הרישומים הכתובים הראשונים של השפה מתוארכים למאה ה-16.

ההיסטוריה של סלובניה

סלובנית היא שפה עם היסטוריה ארוכה ומגוונת. מאמינים שמקורו בימי הביניים, כאשר הוא דובר על ידי הסלובנים, עם סלאבי שחי באזור הידוע כיום כסלובניה. במהלך מאות השנים, השפה הושפעה משפות גרמנית, איטלקית והונגרית, כמו גם משפות סלאביות אחרות. במאה ה-19, הסלובנית עברה סטנדרטיזציה וקודקוד, והיא הפכה לשפה הרשמית של ממלכת יוגוסלביה בשנת 1918. לאחר מלחמת העולם השנייה, סלובניה הפכה לחלק מהרפובליקה הפדרלית הסוציאליסטית של יוגוסלביה, והסלובנית הוכרזה כשפה הרשמית של הרפובליקה.

שמו של בן זוגה של אדל בסלובנית

בעלה של אדל, סיימון קונצקי, ידוע בשם סיימון קונצ'יץ' בסלובנית. השם מבוטא "Kon-cheech", כשהצליל "ch" דומה ל"ch" במילה האנגלית "church". השם נגזר מהמילה הסלובנית "končati", שפירושה "לסיים".

סלובני היום

כיום, סלובנית היא השפה הרשמית של סלובניה והיא מדוברת על ידי רוב האוכלוסייה. היא מדוברת גם על ידי מיעוט קטן באיטליה, אוסטריה, הונגריה וקרואטיה. סלובנית היא שפה רשמית של האיחוד האירופי, והיא נלמדת בבתי ספר ברחבי סלובניה. הוא משמש גם בתקשורת, בספרות ובאמנויות. לסיכום, בעלה של אדל ידוע בשם סיימון קונצ'יץ' בסלובנית. סלובנית היא שפה דרום סלבית בעלת היסטוריה ארוכה ומגוונת, והיא השפה הרשמית של סלובניה. היא מדוברת גם על ידי מיעוט קטן במדינות אחרות, והיא שפה רשמית של האיחוד האירופי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן