דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בן דוד ובת שבע?

מה שמו של בן דוד ובת שבע?

מה שמו של בן דוד ובת שבע?

סיפור דוד ובת שבע

סיפור דוד ובת שבע הוא אחד הסיפורים המפורסמים בתנ"ך. זהו סיפור של אהבה, בגידה וגאולה. בסיפור מתאהב דוד מלך ישראל בבת שבע, אשתו של אוריה החתי. דוד הורגת את אוריה בקרב כדי שיוכל להתחתן עם בת שבע. אחרי שהם מתחתנים, נולד להם בן.

משמעות השם

שמו של בן דוד ובת שבע הוא שלמה. השם שלמה נגזר מהמילה העברית שלום, שפירושה שלום. זה משמעותי כי הוא מסמל את השלווה שמצאו דוד ובת שבע לאחר מערכת היחסים הסוערת ביניהם. השם שלמה משמעותי גם משום שהוא תזכורת לחוכמה שמצאו דוד ובת שבע ביחסים ביניהם. שלמה נודע בחוכמתו ונחשב לאחד המלכים החכמים בתנ"ך.

הנרטיב המקראי

סיפור דוד ובת שבע נמצא בספרי שמואל ודברי הימים בתנ"ך. בסיפור דוד הוא מלך ישראל ובת שבע היא אשתו של אוריה החתי. דוד הורגת את אוריה בקרב כדי שיוכל להתחתן עם בת שבע. לאחר שהתחתנו, נולד להם בן והם קוראים לו שלמה. סיפור דוד ובת שבע הוא סיפור של גאולה. למרות העובדה שדוד חטא חטא גדול, הוא זוכה למחילה ומוצא גאולה ביחסיו עם בת שבע. השם שלמה הוא תזכורת לשקט ולחוכמה שמצאו דוד ובת שבע ביחסים ביניהם. סיפור דוד ובת שבע הוא חלק חשוב בתנ"ך ומהווה תזכורת לכוח הגאולה והסליחה. השם שלמה הוא תזכורת לשלווה ולחוכמה שניתן למצוא בזוגיות, גם לאחר שנעשה חטא גדול. למידע נוסף על סיפורם של דוד ובת שבע ביוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן