דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בית חולים בוושינגטון?

מה שמו של בית חולים בוושינגטון?

מה שמו של בית חולים בוושינגטון?

סקירה כללית של בתי חולים בוושינגטון

וושינגטון היא ביתם של בתי חולים רבים, המספקים מגוון שירותים רפואיים לתושבי המדינה. ממרכזים רפואיים גדולים ועד לבתי חולים קהילתיים קטנים יותר, יש מגוון רחב של אפשרויות בריאות זמינות בוושינגטון. במאמר זה, נספק סקירה כללית של כמה מבתי החולים הממוקמים בוושינגטון, כולל שמותיהם ומיקומם.

מרכזים רפואיים מרכזיים בוושינגטון

המרכזים הרפואיים הגדולים ביותר בוושינגטון נמצאים בסיאטל ובספוקיין. בסיאטל, המרכז הרפואי של אוניברסיטת וושינגטון הוא בית החולים הגדול ביותר במדינה. זהו בית חולים הוראה המזוהה עם בית הספר לרפואה של אוניברסיטת וושינגטון ומציע מגוון רחב של שירותים רפואיים, כולל טיפול חירום, טיפול בסרטן וטיפול מיוחד. בספוקיין, המרכז הרפואי פרובידנס לב קדוש הוא בית החולים הגדול ביותר באזור. זהו בית חולים בשירות מלא המציע מגוון רחב של שירותים רפואיים, לרבות טיפול חירום, טיפול בסרטן וטיפול מיוחד.

בתי חולים קהילתיים בוושינגטון

בנוסף למרכזים הרפואיים הגדולים, ישנם הרבה בתי חולים קהילתיים קטנים יותר הממוקמים ברחבי וושינגטון. בתי חולים אלו מספקים מגוון שירותים רפואיים, לרבות טיפול חירום, טיפול בסרטן וטיפול מיוחד. כמה מבתי החולים הקהילתיים הבולטים ביותר בוושינגטון כוללים את בית החולים לילדים של סיאטל, בית החולים MultiCare Tacoma General, ובית החולים פרובידנס סנט פיטר באולימפיה.

בית חולים בוושינגטון הבירה

בוושינגטון הבירה נמצא אחד מבתי החולים המפורסמים ביותר בארצות הברית, המרכז הרפואי הצבאי הלאומי וולטר ריד. בית חולים זה הינו בית חולים הוראה המזוהה עם אוניברסיטת השירותים האחידים למדעי הבריאות ומספק מגוון רחב של שירותים רפואיים, לרבות טיפול חירום, טיפול בסרטן וטיפול מיוחד.

בית חולים במדינת וושינגטון

בית החולים הגדול ביותר במדינת וושינגטון הוא בית החולים לילדים בסיאטל. בית חולים זה הינו בית חולים לילדים בשירות מלא המציע מגוון רחב של שירותים רפואיים, לרבות טיפול חירום, טיפול בסרטן וטיפול מיוחד. בתי חולים בולטים נוספים במדינת וושינגטון כוללים את בית החולים MultiCare Tacoma General, Providence St. Peter Hospital באולימפיה, והמרכז הרפואי של אוניברסיטת וושינגטון בסיאטל. לסיכום, וושינגטון היא ביתם של בתי חולים רבים, המספקים מגוון שירותים רפואיים לתושבי העיר. המדינה. ממרכזים רפואיים גדולים ועד לבתי חולים קהילתיים קטנים יותר, יש מגוון רחב של אפשרויות בריאות זמינות בוושינגטון. המרכזים הרפואיים הגדולים ביותר בוושינגטון נמצאים בסיאטל ובספוקיין, בעוד שבית החולים הגדול ביותר במדינת וושינגטון הוא בית החולים לילדים בסיאטל. בנוסף, בוושינגטון הבירה נמצא המרכז הרפואי הצבאי הלאומי וולטר ריד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן