דף הבית » איך קוראים » מה שמו של בית הצב?

מה שמו של בית הצב?

מה שמו של בית הצב?

מה שמו של בית הצב?

צבים הם יצורים מרתקים המגיעים במגוון צורות וגדלים. ניתן למצוא אותם בבתי גידול רבים ושונים, מהאוקיינוס ועד למדבר. אבל לא משנה היכן הם גרים, כולם צריכים מקום להתקשר אליו הביתה. אז מה שם הבית של הצב?

ביתו של צב: שריון הצב

החלק המוכר ביותר בביתו של צב הוא השריון שלו. המעטפת מורכבת משני חלקים: הקראפאס והפלסטרון. הקראפאס הוא החלק העליון של הקליפה והוא בדרך כלל קשה וגרמי. הפלסטרון הוא החלק התחתון של המעטפת והוא בדרך כלל רך וגמיש. השריון הוא חלק חשוב בביתו של הצב מכיוון שהוא מספק הגנה מפני טורפים. זה גם עוזר לצב לווסת את טמפרטורת הגוף שלו. צבים יכולים להסתתר בתוך השריון שלהם כשהם מרגישים מאוימים, והשריון גם מספק להם מקום לנוח ולישון.

ביתו של צב: בריכת הצבים

צבים צריכים מקום לחיות בו בטוח ומאובטח. מסיבה זו, צבים רבים חיים בבריכות או בגופי מים אחרים. המים מספקים לצב מקום לשחות, והם גם עוזרים לשמור על הצב קריר במזג אוויר חם. בריכות גם מספקות לצב מזון. צבים הם אוכלי כל, כלומר הם אוכלים צמחים ובעלי חיים כאחד. הבריכה מספקת לצב מגוון מקורות מזון, כמו חרקים, תולעים וצמחי מים.

ביתו של צב: הארץ

לא כל הצבים חיים במים. כמה צבים חיים ביבשה, כמו צבי קופסה וצבים. הצבים האלה צריכים מקום להסתתר מטורפים ולהתקרר במזג אוויר חם. צבים שחיים ביבשה צריכים מקום מסתור במהלך היום. הם עשויים למצוא מחסה מתחת לבולי עץ, סלעים או חפצים אחרים. בלילה הם עלולים להתחפר באדמה כדי להתחמם.

סיכום

צבים צריכים מקום להתקשר אליו הביתה, ויש להם אפשרויות רבות ושונות. החלק המוכר ביותר בביתו של הצב הוא השריון שלו, המעניק הגנה ומסייע לווסת את טמפרטורת הגוף שלו. צבים שחיים במים זקוקים לבריכה או לגוף מים אחר, בעוד שצבים שחיים ביבשה צריכים מקום להסתתר במהלך היום ולנבור באדמה בלילה. למידע נוסף על צבים ובתי הגידול שלהם, עיין בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן